اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف اجرای دو آزادراه دیگر در فارس صورت گرفت

مذاکره مدیرکل راه و شهرسازی فارس با سرمایه‌گذاران خارجی

مدیرکل راه و شهرسازی فارس، مذاکرات اولیه با سرمایه‌گذار خارجی برای اجرای پروژه‌های آزادراه شیراز - بوشهر و شیراز - اهواز را انجام داد.

مذاکره مدیرکل راه و شهرسازی فارس با سرمایه‌گذاران خارجی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان فارس، هوشنگ عشایری در نشستی با مسئولان شرکت سرمایه‌گذاری چینی ساینو هیدو به مذاکره برای اجرای دو آزادراه پرداخت.

وی در حاشیه این نشست گفت: پروژه راه آهن شیراز – اهواز و پروژه آزادراه شیراز - بوشهر، از جمله طرح‌های سرمایه‌گذاری بزرگ ما برای استان فارس است که در جریان این مذاکرات مورد بحث قرار گرفت.

عشایری نیز با پراهمیت خواندن نقش استان فارس در بخش‌های حمل و نقل و مسکن افزود: سیستم حمل و نقل در توسعه ملی و منطقه‌ای بسیار پراهمیت است و معتقدیم بدون توسعه این صنعت، رشد صنایع دیگر در هر منطقه‌ای رنگ می‌بازد.

وی در پایان ابراز داشت: در فرآیند توسعه وجود راه‌های ارتباطی به ویژه بزرگراه‌ها و آزادراه‌ها، راه ریلی، هوایی و ... نقش زیرساختی دارند و توسعه این زیرساخت‌ها در رشد سرمایه‌گذاری، تعاملات انسانی و تبادل افکار و اندیشه‌های اجتماعی و فرهنگی انسان نیز نقشی موثر می‌یابد.

انتهای پیام/ 2448/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول