اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل انتقال خون کهگیلویه و بویراحمد خواستار شد

لزوم مساعدت راه و شهرسازی برای تخصیص زمین مورد نیاز انتقال خون دهدشت

مدیرکل انتقال خون کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه با تخصیص زمین مورد نیاز انتقال خون دهدشت از سوی راه و شهرسازی کهگیلویه گام اول برداشته شده، گفت: تایید نهایی این طرح به عهده راه و شهرسازی استان است.

لزوم مساعدت راه و شهرسازی برای تخصیص زمین مورد نیاز انتقال خون دهدشت

رستم حسن‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان پاره‌ای از مشکلات پیش روی انتقال خون در سطح استان اضافه کرد: خوشبختانه برخی از کمبودها در زمینه کمبود فضای فیزیکی و زمین مورد نیاز برای احداث پایگاه انتقال خون در برخی شهرستان‌ها تامین شده است.

وی با بیان اینکه سازمان انتقال خون اعتبارات کافی برای تامین زمین مورد نیاز انتقال خون در برخی شهرستان‌ها را ندارد، اضافه کرد: در این زمینه باید مدیران و مسئولان شهرستانی و استانی  دست انتقال خون را بگیرند.

مدیرکل انتقال خون کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در این زمینه رایزنی‌های زیادی با برخی مسئولان کهگیلویه داشته است، اضافه کرد: با مساعدت فرمانداری کهگیلویه و همکاری راه و شهرسازی این شهرستان میزان 2 هزار متر زمین برای احداث پایگاه انتقال‌خون دهدشت در محل سایت جدید ادارات اختصاص داده شده که با این کار نیمی از راه برای اختصاص این زمین به انتقال‌خون پیموده شده است.

حسن‌زاده با اشاره به این‌که اختصاص نهایی این زمین به تصمیم اداره کل راه و شهرسازی بستگی دارد، ابراز داشت: امیدواریم با مساعدت این دستگاه گام‌های بعدی در این زمینه هرچه سریع‌تر برداشته شود.

وی با اشاره به اهمیت انتقال خون در تامین خون بیماران نیازمندان و درمان بیماری‌های خونی تاکید کرد: بدون شک تمام کسانی که گامی در جهت احداث انتقال خون در شهر دهدشت بردارند، از اجری اخروی برخوردار می‌شوند و این مسئله برای همیشه به عنوان برگی زرین در کارنامه کاری آنها باقی خواهد ماند.

مدیرکل انتقال‌خون کهگیلویه و بویراحمد با بیان این مطلب که راه‌اندازی پایگاه انتقال‌خون نویدبخش ارتقاع سلامت در شهرستان کهگیلویه خواهد بود، عنوان داشت: با توجه به ضرورتی که در زمینه احداث پایگاه انتقال‌خون دهدشت احساس می‌شود، مسئولان و دستگاه‌ها باید دست به دست هم دهند تا این مهم به ثمر برسد.

حسن‌زاده با اشاره به اختصاص بودجه 40 میلیون تومانی برای تجهیز پایگاه انتقال‌خون دهدشت در شورای برنامه‌ریزی شهرستان کهگیلویه خاطرنشان کرد: امیدواریم با عنایت ویژه مدیرکل راه و شهرسازی گام نهایی در زمینه تخصیص زمین مورد نیاز برای احداث پایگاه انتقال‌خون دهدشت برداشته شود.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت مطلوب اهدای خون در سطح استان بیان داشت: مردم شهرستان کهگیلویه به رغم همه کمبودهایی که در زمینه تجهیزات و پرسنل انتقال خون وجود دارد، در زمینه اهدای خون در استان پیشگام هستند و کمترین کاری که از دست مسئولان برمی‌آید، راه‌اندازی پایگاه انتقال‌خونی مجهز و دارای فضای فیزیکی مناسب برای اهالی این شهرستان است.

انتهای پیام/82008/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول