اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهنشان خبر داد

اعطای کمک هزینه تغذیه به کودکان ماهنشانی

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ماهنشان از اعطای کمک هزینه تغذیه به 121 کودک در این شهرستان خبر داد.

اعطای کمک هزینه تغذیه به کودکان ماهنشانی

ذبیح‌الله غفاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: رسیدگی به امور بهداشتی و غذایی مددجویان زیرپوشش کمیته امداد و خانوارهای نیازمند از جمله اقداماتی بوده که به طور جدی مورد پیگیری امدادگران در کمیته امداد است.

وی با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته در زمینه مسائل بهداشتی یادآور شد: برگزاری دوره‌های آموزشی برای مددجویان ماهنشانی در خصوص مسائل بهداشتی و توزیع بروشورهای اطلاع‌رسانی در این زمینه از جمله اقداماتی بوده که در این زمینه صورت گرفته است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ماهنشان با اشاره به برخی از خدمات بهداشتی قابل ارائه توسط این نهاد تصریح کرد: اعطای سبدهای غذایی برای کودکان دارای سوء‌تغذیه و همچنین پرداخت کمک هزینه برای خرید مواد غذایی از جمله اقداماتی است که این نهاد در حمایت از مددجویان انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه طی شش ماه نخست سال‌جاری به 121 کودک ماهنشانی کمک هزینه تغذیه اعطا شده است، ادامه داد: مبلغ هزینه شده در این زمینه 181 میلیون و 500 هزار ریال است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ماهنشان با اشاره به بررسی مستمر وضعیت کودکان دارای سوء‌تغذیه خاطرنشان کرد: کودکان زیر شش سال مددجوی کمیته امداد ماهنشان به صورت مداوم مورد معاینات پزشکی در بحث سوء‌تغذیه قرار می‌گیرند تا به عواقب ناشی از سوء‌تغذیه دچار نشوند.

*اعطای 12 فقره کمک هزینه ازدواج به مددجویان

وی در ادامه به سایر اقدامات حمایتی کمیته امداد در قبال جامعه هدف این نهاد اشاره کرد و گفت: پرداخت کمک هزینه ازدواج به مددجویان از اقداماتی است که به صورت مستمر انجام می‌شود.

غفاری خاطرنشان کرد: امسال در هفته دفاع مقدس به 12 نفر از فرزندان مددجوی ماهنشانی کمک هزینه خرید جهیزیه و هدیه ازدواج اعطا شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ماهنشان با بیان اینکه در مجموع طی سال‌جاری 29 فقره کمک هزینه ازدواج به مددجویان ماهنشانی پرداخت شده است، اظهار کرد: مبلغ هزینه شده در این راستا 258 میلیون ریال است.

وی همچنین با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی قبل از ازدواج برای مددجویان ماهنشانی اظهار کرد: امسال 114 مددجو از این نوع خدمات بهره‌مند شدند.

غفاری خاطرنشان کرد: مبلغ هزینه شده برای برگزاری این کلاس‌ها 32 میلیون ریال است.

انتهای پیام/73005/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول