اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مرحله دوم پیکارهای لیگ برتر بسکتبال با ویلچر صورت می‌گیرد

جدال ایثار قم با نمایندگان زنجان، آمل و اراک برای بازگشت به صدر

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم به منظور انجام بازی‌های خود در مرحله دوم پیکارهای فصل جاری لیگ برتر باشگاه‌های کشور راهی آمل شد.

جدال ایثار قم با نمایندگان زنجان، آمل و اراک برای بازگشت به صدر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بر اساس برنامه‌ریزی انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشورمان با شرکت هشت تیم حاضر در مسابقات این فصل لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور، مرحله دوم این پیکارها روزهای پایانی هفته جاری برگزار می‌شود.

تیم‌های حاضر در مسابقات این فصل لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در گروه چهار تیمی قرار گرفته‌اند و دیدارهای خود را در چهار مرحله برگزار می‌کنند تا سرانجام رده‌بندی نهایی تیم‌های شرکت‌کننده برای حضور در مرحله پلی آف مشخص شود.

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در گروه دوم از مرحله مقدماتی پیکارهای فصل جاری لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور با تیم‌های همیاری زنجان، هیئت مرکزی و شهرداری آمل هم‌گروه است و بعد از انجام بازی‌های مرحله اول در زنجان، اکنون برای انجام دیدارهای مرحله دوم راهی آمل شد.

ایثار قم در مرحله اول این رقابت‌ها که روزهای سی و یکم مرداد و اول شهریور ماه در شهر زنجان به انجام رسید برابر میزبان و هیئت مرکزی نتیجه را واگذار کرد و مقابل تیم بسکتبال با ویلچر شهرداری آمل صدرنشین این گروه به برتری دست یافت.

اعضای تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم بامداد امروز چهارشنبه دهم مهر ماه قم را به مقصد شمال کشور و شهر آمل ترک کردند تا در مرحله دوم مسابقات لیگ برتربسکتبال با ویلچر مردان باشگاه‌های کشور با حریفان خود به رقابت بپردازد.

ایثار قم در حالی راهی دیدارهای دور دوم مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور شد که در گروه نخست این پیکارها نیز تیم بسکتبال با ویلچر مخابرات اصفهان میزبان مرحله دوم است و تیم‌های باشگاه مخابرات اصفهان، داداشی کهریزک، جانبازان فارس و هیئت خوزستان در این گروه با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

مسابقات این گروه طی روزهای 10 تا 12 مهر ماه در شهر اصفهان برگزار خواهد شد و بازی‌های گروه دوم با حضور تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم نیز در جدال با تیم‌های هیئت مرکزی، همیاری زنجان و شهرداری آمل نیز در روزهای پنج‌شنبه و جمعه یازدهم و دوازدهم مهر ماه در آمل به انجام می‌رسد.

بر اساس برنامه‌ریزی انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشورمان، با پایان یافتن رقابت‌های این مرحله، سومین مرحله مسابقات از دوازدهم تا چهاردهم آبان ماه به میزبانی هیئت جانبازان و معلولین مرکزی برگزار می‌شود و رقابت تیم‌های حاضر در گروه اول مقدماتی نیز در همین زمان به میزبانی جانبازان فارس و در شهر شیراز انجام خواهد شد.

علی خوشرفتار به عنوان مدیر، یحیی ابطحی به عنوان سرپرست، جواد شهره‌غلامی به عنوان سرمربی، مسعود صابری و عبدالمحمد جعفری به عنوان مربی، اعضای کادر مدیریت و فنی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در فصل جاری لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/78002/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول