اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

هدایای جشن عاطفه‌ها در کمترین زمان به دست دانش‌آموزان نیازمند می‌رسد

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: هدایای جشن عاطفه‌ها در کمترین زمان به دست دانش‌آموزان نیازمند می‌رسد.

هدایای جشن عاطفه‌ها در کمترین زمان به دست دانش‌آموزان نیازمند می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بهرام ولی‌زاده پیش از ظهر امروز در مراسم نمادین جشن عاطفه‌ها در مدرسه شاهد لاله زنجان اظهار کرد: امروز نخستین روز برگزاری جشن عاطفه‌ها است.

وی با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها در مدرسه شاهد لاله افزود: یکی از برکات جشن عاطفه‌ها این است که مدرسه‌ای که میزبان آن است مزین به نام شهداست، شهدایی که کشور اقتدار خود را مدیون آنها است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با مثبت ارزیابی کردن برگزاری جشن عاطفه‌ها در مدارس اضافه کرد: همین که  جشن عاطفه‌ها در مدارس برگزار می‌شود، یعنی انتقال فرهنگ انفاق و نوع‌دوستی به آیندگان چراکه تعلیم و تعلم هر موضوع از مدارس آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه در ادبیات جامعه اسلامی مدارس به عنوان یک نماد انتقال فرهنگ انفاق و احسان به آیندگان محور کار قرار می‌گیرند، اضافه کرد: خوشبختانه در جامعه شاهد تبلور انفاق و نوع‌دوستی در سایه عِرق ملی در بین تک تک آحاد جامعه هستیم.

ولی‌زاده با بیان اینکه نیازمندان جامعه ما تنها نیازمند کمک‌های مردمی نیستند، افزود: اینکه مردم در مناسبت‌های مختلف در کنار هم قرار بگیرند، این یک پشتوانه محکمی برای نیازمندان محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در نظام جمهوری اسلامی نیز به برکت مقام معظم رهبری، مسئولان و مردم به این امر توجه بسیاری شده است و فرهنگ انفاق و احسان در جامعه نهادینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه امسال جشن عاطفه‌ها به مدت سه روز در استان برگزار می‌شود، افزود: این هدایا در کمترین زمان ممکن به دست دانش‌آموزان نیازمند می‌رسد.

انتهای پیام/73005/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول