اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد تویسرکان خبر داد

چتر حمایتی کمیته امداد تویسرکان بر سر 3 هزار سالمند مددجو

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) تویسرکان گفت: 3 هزار و 446 سالمند زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) تویسرکان قرار دارد.

چتر حمایتی کمیته امداد تویسرکان بر سر 3 هزار سالمند مددجو

تیمور کرمی‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان، با بیان اینکه سالمندی یک فرایند عادی و طبیعی در زندگی هر فرد است، افزود: در دوران سالمندی تغییرات بسیاری از نظر جسمی، روانی و اجتماعی در افراد سالمند ایجاد می‌شود، که نیاز به توجه اطرافیان دارد.

وی گفت: با برقراری ارتباط دوسویه جامعه و سالخوردگان ضمن بهره‌مندی از تجربیات و اندوخته‌های ارزنده سالمندان، جایگاه و منزلت آن‌ها حفظ و نظام خانواده و فرهنگ جامعه نیز پایدارتر می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) تویسرکان گفت: محبت و حمایت از سالمندان، وظایفی است که تک تک افراد خانواده برای به وجود آوردن محیطی گرم و صمیمی باید بر آن همت گمارند.

وی تأکید کرد: شناخت فضیلت و مقام سالخوردگان و احترام به آن‌ها، خیر کثیر خداوند متعال را برای دنیا و آخرت انسان به دنبال دارد.

کرمی‌مقدم با تأکید بر اینکه باید جایگاه سالمندان و بزرگترهای خانواده برای جوانان تبیین شود، تصریح کرد: شناخت این امر از سوی نسل جوان، جامعه را به لحاظ عاطفی و خانواده محوری به غنای لازم می‌رساند.

به گفته وی، کمیته امداد امام خمینی(ره) تویسرکان به 3 هزار 446 نفر سالمند زیر پوشش خود خدمات ارائه می‌کند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) تویسرکان با بیان اینکه 2 هزار و 479 نفر از سالمندان مددجو زن و 967 نفر مرد هستند، یادآور شد: 47 درصد از سالمندان مددجو  را روستایی و 37 درصد شهری هستند.

کرمی مقدم ادامه داد: به منظور ارتقای شاخص سلامت، افزایش کرامت و عزت نفس سالمندان بهداشت و درمان، مؤسسه‌های خیریه و نهادها مرتبط با ما تعامل و همکاری خوبی دارند.

وی با اشاره به ایجاد بستر اشتغال برای فرزندان سالمندان مددجو، خاطرنشان کرد: ازدواج فرزندان، ارائه خدمات حمایتی، توزیع تجهیزات پزشکی و بهداشتی، خدمات مشاوره‌‌‌ای از جمله خدمات به سالمندان زیر پوشش کمیته امداد تویسرکان است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تویسرکان در پایان تجلیل از سالمندان نمونه، برگزاری اردوهای زیارتی را در راستای ایجاد روحیه و پویای این قشر از جامعه بخش دیگر از خدمات این نهاد برشمرد.

انتهای پیام/89010/س40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول