اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته سالمندان کتابخانه شیخ کلینی(ره) برگزار می‌کند

مشاوره رایگان سلامت ویژه سالمندان عضو کتابخانه

کتابخانه شیخ کلینی (ره) در راستای آشناسازی خانواده‌ها با انواع بیماری‌های سالمندان مشاوره رایگان سلامت را به مدت دو روز برگزار می‌کند.

مشاوره رایگان سلامت ویژه سالمندان عضو کتابخانه

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌ نقل از روابط‌ عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 20، مجید طبرزدی در ارتباط با مشاوره رایگان سلامت ویژه سالمندان عضو کتابخانه اظهار داشت: کتابخانه شیخ کلینی (ره) همزمان با هفته سالمندان طرح مشاوره رایگان سلامت اعضای سالمند کتابخانه را اجرا خواهد کرد.

مدیر کتابخانه شیخ کلینی (ره) گفت: پژوهش و تجربه نشان می‌دهد که حفظ تندرستی و سلامت سالمندان امری امکان‌پذیر بوده و نباید بیماری را جزء جدایی ناپذیر از سالخوردگی دانست.

وی در ادامه با اشاره به مراقبت‌های سالمندان ذکر کرد: مراقبت‌های بهداشتی و درمانی که سالمندان به آن نیاز دارند با سایر گروه‌های سنی متفاوت است و آن‌ها باید بیشتر از هر دوره سنی مراقب دوره سالمندی خود باشند.

وی گفت: هدف کلی از انجام این طرح تامین، حفظ و ارتقای سلامت جسمی، روانی، معنوی و اجتماعی سالمندان به‌منظور بهره‌مندی آنان از کیفیت زندگی بهتر از جنبه‌های مختلف در دوران سالخوردگی است.

طبرزدی با اجرای  ادامه داد: این طرح به همت کتابخانه شیخ کلینی (ره) و با مشارکت درمانگاه بهداشتی درمانی شهید نیک‌نژاد و اداره سلامت، 20 و 21 مهر ماه از ساعت 9 تا 12 در کتابخانه برگزار می‌شود.

مدیر کتابخانه شیخ کلینی(ره) ذکر کرد: در طرح ویزیت رایگان از سالمندان، تست قند خون، فشار خون گرفته و نیز مشاوره تغذیه به سالمندان داده می‌شود.

طبرزدی ادامه داد: در این طرح پزشک مجرب و کادر بهداشتی و درمانی مستقر در کتابخانه، سالمندان را مورد معاینه و ویزیت رایگان قرار می‌دهند و در طی این طرح توصیه‌های بهداشتی و پزشکی لازم در زمینه سالمندی سالم به استقبال کنندگان و شرکت‌کنندگان در این طرح ارائه خواهد شد.

وی در پایان ذکر کرد: علاقمندان برای شرکت در این طرح می‌توانند به کتابخانه شیخ کلینی(ره) واقع در شهرری، خیابان فدائیان اسلام، خیابان 45 متری شهید کریمی، نرسیده به اداره گذرنامه مراجعه کنند.

انتهای پیام/2462/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول