اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محمدی در گفت‌وگو با فارس:

چمن ورزشگاه یادگار امام برای دیدار صبا ـ پرسپولیس بهترین شرایط را دارد

مدیر مجموعه ورزشی یادگار امام قم گفت: چمن ورزشگاه یادگار امام در بهترین شرایط قرار دارد و کاملا آماده دیدار صبای قم و پرسپولیس تهران است.

چمن ورزشگاه یادگار امام برای دیدار صبا ـ پرسپولیس بهترین شرایط را دارد

توحید محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: با تمهیدات بسیار خوبی که بعد از پایان لیگ دوازدهم اندیشیده‌ایم، خوشبختانه اصلاحات بسیار خوبی در زمین چمن زمین فوتبال این ورزشگاه انجام شده و تمام تیم‌هایی که در شش بازی خانگی قبل صبا به قم آمده‌اند، از وضعیت زمین نسبت به فصل گذشته کاملا راضی بوده‌اند.

وی ادامه داد: یادم هست که در دیدار برگشت صبای قم و پرسپولیس تهران در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که روز بیست و چهارم دی ماه سال قبل در این ورزشگاه برگزار شد، یکی از گلایه‌های مربیان در خصوص زمین چمن ورزشگاه بود.

مدیر مجموعه ورزشی یادگار امام قم اضافه کرد: خوشبختانه با تلاش تمام همکاران وضعیت زمین چمن ورزشگاه بسیار خوب شده است و این زمین هم اکنون برای بازی‌ صبای قم با پرسپولیس تهران در هفته دوازدهم از سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در وضعیت بسیار خوبی است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اقدامات بسیار خوبی که بر روی زمین چمن انجام داده‌ایم، ورزشگاه یادگار امام برای پذیرایی و میزبانی بسیار خوب از مهم‌ترین بازی هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال و ارائه یک بازی زیبا از سوی هر دو تیم آماده است.

محمدی افزود: به واسطه حضور ناظران AFC و بازدید آن‌ها از امکانات و شرایط ورزشگاه خوشبختانه این ورزشگاه که از سرمایه‌های ملی به شمار می‌رود به بهترین نحو تجهیز شده و خوشبختانه از این نظر الان ورزشگاه یادگار امام قم وضعیت بسیار خوبی دارد.

مدیر مجموعه ورزشی یادگار امام قم بیان داشت: بعد از پایان بازی تیم فوتبال صبای قم برابر مس کرمان در هفته آخر لیگ دوازدهم که روز بیستم اردیبهشت ماه بود، تیم کاری این مجموعه با حضور نیروهای متخصص دست به کار شدند تا کار اصلاح زمین چمن را انجام دهند.

وی یاد آور شد: ما در اجرای این کار از نظرات و مشورت‌های متخصصین بهره برده‌ایم و به خوبی، کار اصلاح زمین چمن ورزشگاه یادگار امام شهر قم انجام شده و این زمین به خوبی آماده بازی‌های صبای قم در لیگ سیزدهم فوتبال کشور شد و صبا تا کنون شش بازی خانگی خود را بدون هیچ مشکلی در این ورزشگاه برگزار کرده است.

محمدی تصریح کرد: این مجموعه از جمله ورزشگاه‌های استانداردی است که مورد تایید بازرسان کنفدراسیون آسیا قرار گرفته و در سال‌های اخیر بازی‌های صبای قم بدون کم‌ترین نقص در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام قم برگزار شده است.

هفتمین بازی خانگی تیم فوتبال صبای قم در فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور فردا جمعه دوازدهم مهر ماه در مقابل پرسپولیس تهران در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/ک30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول