اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای کسب آمادگی حضور در مسابقات آسیایی

ملی‌پوشان نونهال ایران در قم 3 بازی تدارکاتی برگزار می‌کنند

رئیس هیئت فوتبال استان قم گفت: تیم ملی فوتبال نونهالان زیر 14 سال کشورمان در تلاش برای کسب آمادگی حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا در قم سه دیدار دوستانه برگزار می‌کند.

ملی‌پوشان نونهال ایران در قم 3 بازی تدارکاتی برگزار می‌کنند

کریم بهرامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: آغاز اردوی تیم ملی نونهالان زیر 14 سال کشورمان برای فوتبال رده‌های سنی پایه استان قم یک فرصت است و به نظر من مربیان ما باید در این چند روز به خوبی نحوه تمرین ملی‌پوشان را زیر نظر داشته باشند.

وی که بعد از ورود تیم ملی نونهالان زیر 14 سال به شهر کریمه اهل بیت و اسکان در محل اقامت پیش‌بینی شده، به دیدار کادر فنی و بازیکنان تیم ملی نیز رفت، تصریح کرد: بازیکنان این رشته پرمخاطب از این رده سنی باید خود را به داشتن منش‌های پهلوانی و قهرمانی عادت بدهند و بزرگان فوتبال کشور مانند مهدی مهدوی کیا، کریم باقری و جواد زرینچه و... را که الگوی اخلاق بوده‌اند، به عنوان الگوهای اخلاقی مناسب در ورزش مد نظر قرار بدهند.

رئیس هیئت فوتبال استان قم افزود: ما باید زندگی ورزشی ورزشکاران خوش‌نام را ملاک قرار داده و اخلاق‌مداری را سرلوحه کار خود قرار دهیم تا شاهد توسعه اخلاق، معنویات و فرهنگ در کنار این رشته ورزشی جذاب و پرتماشاگر یعنی فوتبال باشیم.

وی در ادامه به برنامه‌های پیش‌بینی شده برای چهار روز حضور تیم ملی فوتبال نونهالان زیر 14 سال کشورمان در قم اشاره کرد و بیان داشت: میزبانی شهر مقدس قم از تیم ملی فوتبال نونهالان و برنامه‌های آماده‌سازی این تیم تا روز شنبه سیزدهم مهر ماه در قم ادامه می‌یابد.

بهرامی بیان داشت: همچنین قرار شده است که تیم ملی فوتبال نونهالان کشورمان در مدت زمان حضور خود در قم سه بازی دوستانه با تیم‌های باشگاهی فوتبال قم در رده سنی نونهالان زیر 14 سال داشته باشد که این بازی‌ها می‌تواند برای تیم‌های ما تجربه خوبی باشد.

وی با اشاره به زمان بازی‌هایی که در قم برای تیم ملی فوتبال نونهالان پیش‌بینی شده است، ادامه داد: بازی اول بین تیم ملی فوتبال نونهالان و تیم نونهالان باشگاه صبای قم بود اما بازی دوم عصر پنج‌شنبه یازدهم مهر از ساعت 16 با تیم پرسپولیس قم در مجموعه ورزشی هلال احمر به انجام می‌رسد.

رئیس هیئت فوتبال استان قم اضافه کرد: همچنین در روز جمعه دوازدهم مهر ماه نیز از ساعت 16 تیم ملی فوتبال نونهالان با تیم هنگ قم بازی خواهد کرد، ضمن اینکه تیم ملی فوتبال نونهالان هر روز صبح از ساعت 9 تا 11 تمرینات خود را برگزار می‌کند و تمرین عصرها نیز از ساعت 16 تا 18 برگزار می‌شود.

وی در پایان اظهار داشت: کمیته فرهنگی و روابط عمومی هیئت فوتبال استان قم نیز با هماهنگی‌های لازم، سه فوق‌برنامه برای تیم ملی فوتبال نونهالان تدارک دیده است که شامل زیارت حرم کریمه اهل بیت (س)، دیدار با علمای شهر قم و زیارت مسجد مقدس جمکران است.

انتهای پیام/2258/ی30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول