اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار سیستان و بلوچستان:

‌مردم شهیدپرور ‌سیستان و بلوچستان ‌آماده خنثی کردن توطئه‌های مستکبران هستند‌

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ‌مردم شهیدپرور و مرزدار سیستان و بلوچستان همواره آماده خنثی کردن توطئه‌های مستکبران هستند.

‌مردم شهیدپرور ‌سیستان و بلوچستان ‌آماده خنثی کردن توطئه‌های مستکبران هستند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، رجبعلی شیخ‌زاده در دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران زاهدان اظهار داشت: سربلندی امروز ایران اسلامی را مرهون خون شهدا و از جان گذشتگی ایثارگران در دوران هشت سال دفاع مقدس هستیم.

معاون سیاسی - امنیتی سیستان و بلوچستان ادامه داد: خانواده شهدا به دلیل تربیت بهترین بندگان نزد خداوند بزرگترین افتخار را کسب کرده اند زیرا شهادت والاترین توفیقی است که نصیب فرزندانشان شده است.

وی گفت: دشمنان نظام اسلامی فکر می کنند با کشتن جوانان و رزمندگان این مرز و بوم می توانند تفرقه و نفاق را در میان مردم ایران به وجود آوردند در حالی که ملت ایران به ویژه مردم شهیدپرور و مرزدار سیستان و بلوچستان همواره آماده خنثی کردن توطئه‌های مستکبران هستند.

فرماندار زاهدان نیز در این دیدار بیان کرد: اگر چه جنگ تمام شده است اما نباید فراموش کنیم خانواده شهدا و جانبازان به عنوان یادگاران جنگ موجب رحمت و برکت ایران اسلامی هستند.

عباسعلی ارجمندی افزود: تکریم و تعظیم شعائر انقلاب اسلامی و دفاع بر همگان واجب است و مسئولان باید سنت دید و بازدید از خانواده های محترم شهدا و ایثارگران را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند.

انتهای پیام/75004/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول