اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از افتخارآفرینی دختر کهگیلویه و بویراحمدی در آسیا مطرح شد

بهشت: سقف آرزویم حضور در فوتبال آلمان است/قرارداد 2 میلیون تومانی باشگاه‌ها با ملی‌پوشان

بانوی فوتبالیست کهگیلویه و بویراحمدی گفت: دوست دارم در فوتبال آلمان حضور پیدا کنم.

بهشت: سقف آرزویم حضور در فوتبال آلمان است/قرارداد 2 میلیون تومانی باشگاه‌ها با ملی‌پوشان

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، شبنم بهشت دختر 16 ساله ملی‌پوش اهل کهگیلویه و بویراحمد که موفق به گلزنی در مسابقات آسیایی شده در حاشیه تجلیل خود از سوی مسئولان هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امکانات فوتبال برای بانوان در کشورهای اروپایی و حتی شرق آسیا در حد بسیار بالایی است.

وی گفت: در برابر تیم ملی ژاپن تفاوت در امکانات را فهمیدم و حتم دارم که اگر چنین امکاناتی را فوتبال ما داشته باشد آن‌ها را جا خواهیم گذاشت.

بهشت با قدردانی از مسئولان فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیئت فوتبال استان و همچنین هیئت فوتبال شهر یاسوج برای موفقیت و معرفی من به فوتبال کشور زحمات زیادی کشیدند و تقریباً با دست خالی موفق به چنین افتخارآفرینی شدیم.

گلزن مسابقات آسیایی که موفق شده بود در بازی با گوام یکی از دو گل تیم ملی را وارد دروازه این تیم کند به آرزوهای خود در فوتبال کشور اشاره کرد و گفت: قبل از هر چیز دوست دارم موفقیت خود در تیم‌های ملی را تداوم بخشم.

بهشت ادامه داد: یکی دیگر از آرزوهای من حضور در فوتبال آلمان است و دوست دارم با حضور در باشگاه‌های فوتبال آلمان پیشرفت خود را ادامه دهم.

بهشت با بیان این‌که هم اکنون از سوی تیم گل گهر سیرجان پیشنهادی دارم، افزود: خوب است بدانید که مبلغ قرارداد پیشنهادی تیم‌ها به من بیش از دو میلیون تومان نیست.

انتهای پیام/2571/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول