اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرودگاه‌های استان اصفهان:

حجاج اصفهانی با پروازهای سعودی می‌پرند

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی فرودگاه‌های استان اصفهان با بیان اینکه برای انتقال زائران اصفهانی به سرزمین وحی 23 پرواز در نظر گرفته شده است، گفت: تمامی این پروازها سعودی هستند.

حجاج اصفهانی با پروازهای سعودی می‌پرند

رحمت الله فیروزی پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان گفت: برای انتقال زائران اصفهانی به سرزمین وحی 23 پرواز در نظر گرفته شده که تاکنون بیش از نیمی از این پروازها بدون هیچ مشکلی انجام شده است.

وی اظهار داشت: تمامی این پروازها سعودی هستند و چون کاروان‌های اصفهانی بعد از انجام مناسک حج به مدینه منوره اعزام می‌شوند، پروازهای آنها از اصفهان به جده صورت می‌گیرد.

معاون توسعه مدیریت و نیروی انسانی فرودگاه‌های استان اصفهان ضمن تاکید بر اینکه تمامی این پروازها با کمترین تاخیر ممکن صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: طی برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته نظم خاصی در این زمینه ایجاد شده و سعی شده تا زائران و بدرقه کنندگان آنها بتوانند زمانبندی مناسبی در این زمینه داشته باشند.

وی ادامه داد: تنها مشکل فرودگاه اصفهان در زمینه عملیات جابه‌جایی زائران بیت الله الحرام، آماده نشدن ترمینال حجاج است که چون شرکت پیمانکار و شرکت سرمایه گذاری شاهد با کندی پیش می‌رود، تاکنون این سالن آماده نشده است.

فیروزی‌پور افزود: سازمان فرودگاه‌های کشور در حال پیگیری این موضوع بوده تا این شرکت سرمایه گذاری بتواند هر چه سریع‌تر این کندی را جبران کند.

*استقبال کنندگان به فرودگاه نیایند

وی از خانواده و استقبال کنندگان زائران خواست تا با حداقل افراد به فرودگاه بیایند.

این مسئول بیان داشت: هر چند هر نفر از استقبال کنندگان به فرودگاه بیایند، ما به آنها خدمات می‌دهیم، اما مسئولان فرودگاه‌های استان به هیچ عنوان حاضر نیستند همشهریان در جهت استقبال از زائران دچار مشکل شوند.

به گزارش فارس، سال گذشته طی حوادث جداگانه‌ای که در اتوبان‌های منتهی به فرودگاه اصفهان اتفاق افتاد باعث فوت تعدادی از زائران بیت الله الحرام و استقبال کنندگان آنها شد.

انتهای پیام/2301/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول