اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان زنجان تاکید کرد

ضرورت توجه به استاندارد مصالح ساختمانی در زنجان

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان زنجان گفت: توجه به کیفیت تولید مصالح ساختمانی در زنجان ضروری است.

ضرورت توجه به استاندارد مصالح ساختمانی در زنجان

داوود کارگرزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: کیفیت بالای محصولات تولیدی در ساخت و ساز ساختمان‌ها موجب ارتقای ایمنی آن می‌‌شود.

وی به کیفیت مصالح ساختمانی تولید شده در سطح استان زنجان اشاره کرد و افزود: در مجموع کیفیت تولید محصولات ساختمانی در سطح استان زنجان بسیار مناسب برآورد شده است.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان زنجان با بیان اینکه اداره کل استاندارد نسبت به نظارت خود بر محصولات تولیدی دقت لازم را دارد، یادآور شد: محصولات تولیدی در سطح استان به خوبی رصد می‌شود.

این مسئول به نقش کلیدی مهندسین ناظر در ساختمان‌ها اشاره کرد و گفت: مهندسین ناظر در ساختمان‌ها نقش تعیین‌کننده‌ای در بکارگیری و اجرای درست مصالح ساختمانی تولید شده دارند.

کارگرزاده استفاده و بکارگیری مناسب مصالح ساختمانی استاندارد را مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: باید نسبت به استفاده از مصالح استاندارد و مورد تایید در ساختمان‌ها اهتمام جدی صورت گیرد.                          

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان زنجان با بیان اینکه مسئولان و متولیان امر باید نسبت به بکارگیری مصالح ساختمانی نامرغوب هوشیار باشند، افزود: باید نسبت به این موضوع توجه ویژه صورت گیرد.

وی به فرهنگ استفاده از مصالح ساختمانی نیز اشاره کرد و یادآور شد: در خصوص استفاده از مصالح ساختمانی مرغوب و نامرغوب در ساختمان نیز باید فرهنگ‌سازی صورت گیرد.

کارگرزاده با بیان اینکه مصالح نامرغوب ساختمانی در سطح استان وجود دارد، افزود: این مصالح بیشتر در خارج از استان تولید و به داخل وارد می‌شود.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان زنجان خواستار استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد شد و تاکید کرد: سازندگان و مجریان ساختمان باید نسبت به بکارگیری مصالح مرغوب در ساختمان اهتمام ورزند.

وی با بیان اینکه کیفیت محصولات تولیدی در داخل استان مناسب است، یادآور شد: بیشتر محصولات نامرغوب تولیدی از خارج از استان و به ویژه از استان تهران وارد استان می‌شود.

کارگرزاده در پاسخ به وضعیت کیفیت تولیدات داخل استان و ضعف‌های موجود در این حوزه، خاطرنشان کرد: استفاده و بکارگیری پلی استایرن در برخی از مواقع گزارش شده که به صورت نامرغوب بوده است.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان زنجان با بیان اینکه پلی استایرن تولیدی در استان وضعیت خوبی دارد، افزود: همین عدم کیفیت برخی محصولات مربوط به سایر استان‌ها است.

وی با بیان اینکه در تولید تیرچه و بلوک با ضعف‌هایی مواجه هستیم، ادامه داد: باید نسبت به ارتقای کیفی تولید این محصول ساختمانی اهتمام بیشتری وجود داشته باشد.

کارگرزاده مهم‌ترین مشکل موجود را در تولید تیرچه عنوان کرد و اذعان داشت: در حال حاضر خوشبختانه گام‌های مناسبی در این راستا برداشته شده است.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان زنجان به صنعتی‌سازی تولید تیرچه در سطح استان اشاره کرد و متذکر شد: در راستای صنعتی‌سازی این محصول قدم‌های خوبی برداشته شده است.

وی با بیان اینکه یک واحد تولید تیرچه صنعتی در طارم راه‌اندازی شده است، عنوان کرد: در حال حاضر این واحد صنعتی فعالیت مناسبی دارد و تیرچه‌های تولیدی آن صنعتی است.

انتهای پیام/73007/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول