اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چابهار:

آمریکا به دنبال سطله بر ایران است

امام جمعه چابهار گفت: رابطه آمریکا و ایران رابطه گرگ و میش است، زیرا آمریکا به دنبال سلطه بر ایران است.

آمریکا به دنبال سطله بر ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، سید محمد موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مسجد امام حسین (ع) چابهار شهادت امام جواد (ع) را تسلیت گفت.

وی با اشاره به روز دوشنبه سالروز ازدواج حضرت زهرا و امام علی (ع) بیان کرد: این دو بزرگوار دو اسوه بشریت و دو انسان کامل هستند که روز ازدواجشان به عنوان روز ازدواج جوانان ثبت شده است.

خطیب نماز جمعه چابهار از نمازگزاران خواستند که ازداوج‌ها را آسان کرده تا سن ازدواج بالا نرود، زیرا عامل پیشگیرانه از ناهنجاری‌های اجتماعی است.

این مسئول ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، بیان داشت: به دلیل داشتن ناجای مقتدر خدا را شاکریم، برکت امنیت که در کشور ما حاکم است به خاطر قوای مسلح کشور ما است.

موسوی افزود: نیروی انتظامی با توجه به مسئولیت‌های بسیار زیادی که دارد از همه آنها سربلند بیرون آمده و این جای تشکر دارد.

امام جمعه چابهار خاطرنشان کرد: در قرآن کریم خداوند بعد از خورد و آشامیدن مهم‌ترین و دومین نعمت با ارزش را امنیت و آرامش می‌داند که این مهم با درایت و قدرت نیروی انتظامی به دست آمده است.

وی گفت: این عزیزان در تمام عبادات و برنامه‌های دینی شریک هستند، زیرا به دلیل امنیت به وجود آمده توسط آنان این عبادات صورت می‌گیرد.

خطیب نماز جمعه چابهار از نیروهای ناجا خواست با احترام گذاشتن به مردم در اجرای قوانین عدالت را سرلوحه خود قرار دهند.

این مسئول در زمینه مذاکره ایران و آمریکا عنوان کرد: این جریان زیرکی و هوش رهبری مقام معظم رهبری را نشان داد که با موضع‌گیری نرمش قهرمانانه در هر دو صورت مذاکره و عدم مذاکره، آمریکا را خلع سلاح کرد تا آنجا که آنان را وادار به مذاکره تلفنی کرد و بعد از آن چهره پلید آنان با موضع‌گیری اخیرشان مشخص شد.

موسوی با اشاره به سخنان امام راحل، یادآور شد: رابطه آمریکا و ایران رابطه گرگ و میش است، زیرا آنان به دنبال سلطه بر ایران هستند.

وی در پایان اذعان داشت: تا زمانی که سیاست آمریکا زور، ظلم، دشمنی و حمایت از صهیونیست‌ها را ادامه دهد، مذاکره و ارتباط ایران و آمریکا معنا ندارد.

انتهای پیام/75004/ن30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول