اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی هفته ملی کودک صورت می‌گیرد

برپایی جشن روز جهانی کودک در مهد کودک‌های خراسان‌جنوبی

مسئول برگزاری هفته کودک در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: طی هفته کودک جشن روز جهانی کودک در همه مهد کودک‌های خراسان جنوبی توسط بهزیستی برگزار می‌شود.

برپایی جشن روز جهانی کودک در مهد کودک‌های خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند علی رضازاده ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: یکی از اقشار مهم جامعه کودکان و نوجوانان هستند که برنامه‌ریزی برای رشد فکری آنها بسیار با اهمیت است.

وی تصریح کرد: هفته ملی کودک، امسال قرار است با همکاری مشترک بسیاری از سازمان‌ها و نهادهای فعال در عرصه کودک و با شعار «زنده باد کودکی»، «زنده باد زندگی» در روزهای 15 تا 21 مهر در سراسر کشور برگزار شود.

اعلام آمادگی مسئولان اجرایی خراسان‌جنوبی برای همکاری در برنامه‌های هفته کودک

مسئول برگزاری هفته کودک در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌جنوبی ادامه داد: برای نخستین‌بار دبیرخانه هفته ملی کودک در سال گذشته با توجه به پیشینه 50 سال کار تخصصی درحوزه کودک به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واگذار شد.

رضازاده افزود: استانداران، فرمانداران، مدیران و مسئولان سازمان‌ها و ارگان‌ها با استقبال از این برنامه آمادگی خود را برای هرگونه کمک و همکاری با کانون در برپایی هرچه باشکوه‌تر این مناسبت ملی اعلام داشته‌اند.

وی از همکاری 20 سازمان در برنامه‌های هفته کودک در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: تاکنون بعضی از سازمان‌ها برنامه‌های خود را در این هفته به دبیرخانه اجرایی این برنامه‌ها اعلام کرده‌اند.

برگزاری راهپیمایی روز جهانی کودک در خراسان‌جنوبی

مسئول برگزاری هفته کودک در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی با اشاره به برنامه‌های بهزیستی خراسان جنوبی در این هفته گفت: بهزیستی خراسان جنوبی طی این هفته مسابقات فرهنگی با موضوع نامه‌ای به خدا را برای کودکان برگزار می‌کند.

رضازاده با بیان این‌که بهزیستی در این هفته از مهد کودک‌های استان بازدید می‌کند، متذکر شد: همچنین در این هفته جشن روز جهانی کودک در همه مهد کودک‌های استان برگزار می‌شود.

وی برگزاری راهپیمایی روز جهانی کودک، حضور دانش‌آموزان معلول در مدارس استان، تهیه مطالب آموزشی برای کودکان، مشاوره با مادران در ارتباط با تغذیه کودکان و ارسال مطالب آموزشی از طریق پیامک را از جمله برنامه‌های بهزیستی در این هفته عنوان کرد.

برگزاری دوره‌های آموزشی احیای خانواده توسط بهزیستی طی هفته کودک

مسئول برگزاری هفته کودک در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی اضافه کرد: همچنین در این هفته دوره‌های آموزشی احیای خانواده توسط بهزیستی خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود.

رضازاده از ارسال انیمیشن‌هایی با موضوعات هشداردهنده به کودکان توسط نیروی انتظامی در هفته ملی کودک خبر داد و افزود: همچنین در طی این هفته نیروی انتظامی اقدام به بخش تیزرهای هشداردهنده در صدا و سیما می‌کند.

وی تهیه و توزیع بروشور در مدارس و همکاری در برپایی راهپیمایی روز جهانی کودک را از جمله برنامه‌های دیگر نیروی انتظامی خراسان جنوبی در این هفته دانست.

برگزاری دوره‌های امداد و نجات برای کودکان و نوجوانان توسط هلال احمر

مسئول برگزاری هفته کودک در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی همچنین به برنامه‌های هلال احمر خراسان جنوبی در این هفته اشاره و خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های امداد و نجات برای کودکان و نوجوانان و برگزاری مانور در مهد کودک‌ها با همکاری بهزیستی از جمله برنامه‌های هلا احمر در این هفته است.

رضازاده اذعان داشت: در اجرای برنامه‌های امسال سعی شده است که برنامه‌ها در یک جا جمع نشود و همه سازمان‌ها در اجرای برنامه‌های هفته کودک همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/69019/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول