اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان قزوین:

راه و شهرسازی اشکالات جاده‌ای قزوین را به صفر برساند

فرمانده انتظامی استان قزوین خواستار به صفر رسیدن اشکالات جاده‌های روستایی این استان توسط اداره‌کل راه و شهرسازی شد.

راه و شهرسازی اشکالات جاده‌ای قزوین را به صفر برساند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدرضا میرحیدری عصر امروز در همایش راهوران محله و دستگاه‌های ترافیکی که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در قزوین برگزار شد با اشاره به خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مردم اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران و مکتب امام خمینی(ره) از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون مدیران و فرماندهانی را تربیت کرده که به مسائل معنوی معطوف هستند.

وی افزود:‌ هر کدام از مسئولان و فرماندهان در سلامت کاری و معنوی از یکدیگر پیشی می‌گیرند و فرماندهان انتظامی پیشین استان قزوین از جمله شهید فعال، سردار جعفری‌نسب و سردار هدایتی نیز از این دسته هستند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به خدمات دستگاه‌های مرتبط در جاده‌های استان به مردم عنوان کرد: بی‌تردید تلاش اورژانس، هلال‌احمر، راهداران و راهوران که بسیجیان پلیس‌راه هستند در امر کاهش تصادفات جاده‌ای مؤثر بوده‌ است، به‌طوری که این اقشار را به سختکوش‌ترین افراد جامعه تبدیل کرده که سختی کارشان برای همه مشهود است.

میرحیدری ادامه داد: توجه به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خدماتی است که باید شکرگزار آن بود و سبقت‌گیری دستگاه‌های مختلف برای خدمت‌رسانی به مردم از برکات انقلاب، خون شهدا و جانبازی رزمندگان است.

این مسئول اضافه کرد: همه دستگاه‌ها نقش خود را برای تأمین امنیت مردم ایفا می‌کنند و مجموعه نیروی انتظامی نیز با اشاره به مقام معظم رهبری در سال گذشته نقش خود را در حد قابل قبول و مطلوبی به نمایش گذاشته است.

فرمانده انتظامی استان قزوین تأکید کرد: توسعه پلیس در همه حوزه‌ها از جمله پلیس فتا، پلیس‌ آگاهی، پلیس راهور و دیگر مجموعه‌ها از برنامه‌های آتی نیروی انتظامی در استان قزوین است که به دقت پیگیری می‌شود.

میرحیدری عنوان کرد:‌ پیشرفت‌های حمل و نقل در استان قزوین حاکی کار جمعی همه دستگاه‌های مرتبط است که باید حفظ شده و استمرار یابد.

وی هدف پلیس راهور در استان قزوین را مطلوب‌تر شدن وضعیت ترافیکی جاده‌ها عنوان و خاطرنشان کرد: قزوین از مردمی متمدن و با فرهنگ برخوردار است و با کمک مردم و بهره‌گیری از توان راهوران محله می‌توان به ترافیکی مطلوب‌تر در این استان دست یافت.

فرمانده انتظامی استان قزوین اذعان داشت: استمرار در حرکت راهوران محله و دستگاه‌های مسئول می‌تواند به بهبود وضع ترافیکی کمک کرده و می توان با همت مسئولان اشکالات هندسی محورها را از بین برد.

این مسئول اظهار امیدواری کرد تا با تلاش اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین مشکلات جاده‌ای روستایی این استان به صفر برسد.

انتهای پیام/2667/غ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول