اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکرار / رییس شورای شهر گرگان:

شرایط نمایشگاه بین‎المللی گلستان در شان مردم نیست

در صحن شورای اسلامی شهر گرگان نسبت به شرایط خدماتی محل دائمی نمایشگاه‎های بین‎المللی استان گلستان انتقاد و عنوان شد که این شرایط در شان مردم نیست.

شرایط نمایشگاه بین‎المللی گلستان در شان مردم نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، هفتمین جشنواره بین‎المللی اقوام ایران زمین هفته گذشته در استان گلستان برگزار شد و این جشنواره بیش از سال‎های گذشته مورد استقبال مردم استان و مهمانان این استان قرار گرفت.

در روزهای برگزاری این جشنواره و به‎خصوص پس از آن انتقادهای زیادی نسبت به نحوه برگزاری و به ویژه به محل برگزاری این نمایشگاه شد.

انتقادها بیشتر به نبود حداقل امکانات خدماتی و رفاهی در شان و اندازه نام یک نمایشگاه بین‎المللی و بازدیدکنندگان بود و این انتقادها ادامه داشت تا اینکه این موضوع در صحن علنی شورای اسلامی شهر گرگان نیز مطرح شد.

تا زمان رفع مشکلات نمایشگاه اجازه فعالیت داده نشود

عبدالرضا چراغعلی عضو شورای اسلامی شهر گرگان شامگاه شنبه در هفدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان اظهار داشت: شرایط این نمایشگاه اصلا برای مردم و بازدیدکنندگان مناسب نیست و به شرایط نمایشگاه بین‎‎الملل باید رسیدگی شود.

چراغعلی گفت: عده‎ای افراد دولتی و غیردولتی آمدند و این نمایشگاه را راه انداخته‎اند که کار خوبی هم است ولی باید به فکر فراهم کردن امکانات رفاهی آن هم باشند.

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد: شنیده‎ها و محاسبات عادی نشان می‎دهد که این نمایشگاه از وضعیت مالی خوبی هم برخوردار است، پس حال که همه چیز مناسب است هرچه سریعتر نمایشگاه از این وضعیت بسیار نامناسب خارج شود.

چراغعلی تاکید کرد: این یکی از وظایف شورای شهر است که نسبت به این موضوع با جدیت وارد شود و کار سختی هم نیست، پیگیری کنید تا زمانی که وضعیت آنجا مناسب و ایمن نشده است اجازه فعالیت داده نشود.

امکانات و شرایط رفاهی این نمایشگاه در شان شهر و استان نیست

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان نیز تاکید کرد: شرایط نمایشگاه بین‎المللی استان گلستان که در جاده گرگان-آق‎قلا قرار دارد در شان مردم نیست.

ناصر گرزین بیان کرد: در حال حاضر امکانات و شرایط رفاهی این نمایشگاه بسیار بد است.

وی افزود: در روزهای اجرای جشنواره بین‎المللی اقوام ایران زمین در این محل بسیاری از افراد نزدیک به دو ساعت در صف ورود به پارکینگ منتظر می‎ماندند و در انتها نیز خودرو را در گوشه‎ای از خیابان پارک می‎کردند.

گرزین بیان کرد: نیاز است برای این نمایشگاه یک پارکینگ مناسب تعریف شود و محیط آنجا نیز آسفالت شود.

وی در پایان ابراز داشت: با توجه به اینکه از شهرهای دیگر هم به این نمایشگاه و جشنواره آمده بودند نسبت به وضعیت بسیار نامناسب این نمایشگاه اعتراض می‎کردند که این موضوع به هیچ عنوان برای این شهر و استان خوشایند نیست.

انتهای پیام/83004/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول