اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل هلال احمر کرمانشاه خبر داد

نمایش اقتدار هلال احمر کرمانشاه در هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: به‌مناسبت هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی، جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه برنامه‌های مختلفی با همکاری دستگاه‌های عضو شورای مدیریت بحران اجرا می‌کند.

نمایش اقتدار هلال احمر کرمانشاه در هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی

عادل شفیعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: به‌مناسبت هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی، جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از 20 الی 26 مهر ماه سال‌جاری برنامه‌های مختلفی اجرا می‌کند.

به گفته شفیعی، این برنامه‌ها با همکاری دستگاه‌های عضو شورای مدیریت بحران در مرکز استان کرمانشاه و شهرستان‌های تابعه در هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی اجرا می‌شود.

* 38 مانور امداد و نجات در رشته‌های مختلف برگزار می‌شود

وی ادامه داد: 38 مانور امداد و نجات در رشته‌های مختلف امداد و نجات و زلزله، آواربرداری، امداد و نجات در کوهستان، امداد و نجات در سیلاب، امداد و نجات در ارتفاع و فضای معلق، اسکان اضطراری، درمان اضطراری، حمایت‌های روانی و... از جمله برنامه‌هایی است که در این هفته انجام می‌شود.

* برگزاری 6 دوره بازآموزی تخصصی و 15 دوره آموزش‌های امداد و نجات

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از برگزاری شش دوره بازآموزی تخصصی برای تیم‌های عملیاتی و برگزاری 15 دوره آموزش‌های امداد و نجات در شرایط سخت برای امدادگران و نجات‌گران در هفته مذکور خبر داد.

* مانور انسانی دو روزه در تنگه‌کنش برگزار می‌شود

این مسئول اعلام کرد: مانور انسانی با حضور تیم‌های عملیاتی سراسر استان کرمانشاه در روزهای 20 و 21 مهر ماه سال‌جاری در منطقه عمومی تنگه‌کنش برگزار می‌شود و تمام امکانات و تجهیزات امداد و نجات به‌کار گرفته می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه آیتم‌های برگزاری این مانور را شامل رشته‌های آواربرداری، جستجو و نجات و اسکان اضطراری، درمان اضطراری، امداد و نجات در کوهستان و امداد و نجات جاده‌ای عنوان کرد.

انتهای پیام/2700/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول