اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان خبر داد

کمک 620 میلیون ریالی حامیان به ایتام زنجانی

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان از کمک 620 میلیون ریالی حامیان به ایتام زنجانی خبر داد.

کمک 620 میلیون ریالی حامیان به ایتام زنجانی

اصغر پناهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد شهرستان زنجان در راستای ارائه خدمات بهتر به ایتام زیرپوشش این نهاد اقدام به اجرای طرح اکرام ایتام می‌کند.

وی با بیان اینکه در قالب اجرای طرح اکرام ایتام شناسنامه‌های آنها در اختیار حامیان قرار می‌گیرد، اضافه کرد: حامیان مجاز هستند به میزان تمایل و توانایی مالی که دارند کفالت ایتام را قبول کنند.

پناهی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 700 یتیم زیر پوشش کمیته امداد شهرستان زنجان هستند، تصریح کرد: همچنین 3 هزار حامی نیز با کمیته امداد شهرستان زنجان همکاری دارند.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان خاطرنشان کرد: طی شهریورماه امسال حامیان همکار با کمیته امداد شهرستان زنجان 620 میلیون ریال به ایتام زنجانی کمک کردند.

وی در ادامه با اشاره به سایر اقدامات حامیان در حمایت از ایتام افزود: طرح مفتاح‌الجنه نیز طرحی است که با همکاری حامیان در راستای ارائه خدمات بهتر به خانواده‌های ایتام اجرایی می‌شود.

پناهی تصریح کرد: مفتاح‌الجنه طرحی است که براساس آن کمیته امداد امام خمینی با همراهی مسئولان دستگاه‌های اجرایی در سطح استان‌ها اقدام به بازدید از منازل مددجویان در طول سال کرده و از آنها دلجویی می‌کنند.

وی با اشاره به برخی از اهداف اجرای طرح مفتاح‌الجنه افزود: رسیدگی به امور خانواده‌های نیازمند، تکریم فقرا و نیازمندان، ایجاد زمینه لازم برای همنشینی مسئولان و خیران با فقرا و تقویت و تحکیم روابط عاطفی با خانواده‌های محروم به ویژه فرزندان از مهم‌ترین اهداف اجرای طرح مفتاح‌الجنه است.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان در ادامه با ارائه تقدیر از همکاری مطلوب مردم شهرستان زنجان در خدمت‌رسانی به جامعه هدف کمیته امداد افزود: خوشبختانه مردم شهرستان همواره امداد را در قالب طرح‌های اجرایی همراهی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از رموز موفقیت کمیته امداد در ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف همکاری و همراهی مردم است.

انتهای پیام/73005/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول