اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

دوره آموزشی برای زوج‌های جوان در زنجان برگزار می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان برگزاری طرح آموزش زوج‌های جوان را از جمله برنامه‌های هفته ازدواج عنوان کرد و گفت: این طرح به صورت تخصصی و کاربردی برگزار می‌شود.

دوره آموزشی برای زوج‌های جوان در زنجان برگزار می‌شود

ایرج رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به در پیش بودن هفته ازدواج اظهار داشت: همزمان با این هفته برنامه‌های مختلفی اجرا می‌شود.

وی برگزاری طرح آموزش زوج‌های جوان را از جمله برنامه‌های هفته ازدواج عنوان کرد و افزود:‌ این طرح به صورت تخصصی و کاربردی برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه حفظ تحکیم خانواده از علاقمندی‌های همه زوج‌های تشکیل خانواده داده محسوب می‌شود، اضافه کرد: ‌برگزاری دوره‌هایی برای وسعت بخشیدن دیدگاه زوجین نسبت به زندگی مشترک امر مهمی‌ محسوب می‌شود.

این مسئول بر تاثیرگذاری شناخت‌های زوجین از مسائل مربوط به آمار طلاق تاکید کرد و افزود:‌ ارائه شناخت‌ها در احساس رضایت زوجین از زندگی مشترک تاثیرگذار است.

رحمانی بنیان خانواده را تاثیرگذارترین و نقش‌آفرین‌ترین بخش در روح و روان دانست و اضافه کرد: این موضوع نقش مهمی در رشد و ترقی جامعه دارد.

وی تقویت بنیان خانواده‌ در جامعه و ارتقای سطح سلامت خانواده‌ها را از اهداف برگزاری طرح آموزشی برای زوج‌های جوان اعلام کرد و گفت: این طرح با هدف فراگیری مهارت‌های دینی و ارتقای کیفی ازدواج در جامعه و نسل جوان فرهنگ‌سازی برای نسل جوان، فرهنگ‌سازی و تقویت هر چه بیشتر الگوی ازدواج با بینش اسلامی، اطلاع‌رسانی و افزایش آگاهی‌های مورد نیاز زوج‌های نسل جوان در موضوع روابط آنها و تحکیم بنیان خانواده برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دوره‌های آموزشی برای زوج‌های جوان در محورهای مختلف برگزار می‌شود، اضافه کرد:‌ این طرح در جزئی‌ترین بخش‌های مربوط به این حوزه هم برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان روابط زن و شوهر در حوزه فرهنگ، اصول روابط اقتصادی، حقوق و روابط متقابل زوجین و همچنین روابط زناشویی و تنظیم خانواده را از جمله محورهای دوره آموزشی طراحی شده عنوان کرد و گفت: آموزش اخلاق در خانواده و زندگی مشترک، آموزش احکام، ضرورت فرزندآوری و اصول تربیت فرزند و والدین و فرزندان هم از دیگر محورهای این دوره آموزشی است.

وی اضافه کرد: دوره‌های آموزشی برنامه‌ریزی شده برای خانواده‌های جوانی که از زندگی مشترک آنها بیش از پنج سال نگذشته، برگزار می‌شود و این دوره‌ها به صورت تخصصی و نکته‌ای در قالب 15 جلسه دو ساعته برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73004/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول