اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری قم خبر داد

زیباسازی شهر قم با محوریت فرهنگ ایثار و شهادت

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری قم از دستور شهردار قم در خصوص زیباسازی شهر با محوریت فرهنگ ایثار و شهادت خبر داد.

زیباسازی شهر قم با محوریت فرهنگ ایثار و شهادت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید محمد موسوی‌منش با بیان اینکه سازمان زیباسازی شهرداری کلانشهر قم، زیباسازی شهر را با موضوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دستور کار خود قرار داده است به تشریح جزئیات این طرح پرداخت و اظهار داشت: پیرو دستور شهردار کلانشهر قم مبنی بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح شهر، سازمان زیباسازی شهرداری در فاز جدید کاری خود نقاشی‌های دیواری و المان‌ها را به سمت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برده است.

وی ادامه داد: به این منظور در نخستین قدم، نسبت به نصب 9 بیلبورد با تصاویر سرداران شهید استان قم در صحن جوادالائمه (ع) اقدام نمودیم، همچنین بیلبورد میدان 72 تن بهسازی شد و طرح آن با موضوعاتی همچون شهید و شهادت که محتوای آن از بنیاد شهید و امور ایثارگران اخذ شده بود، در معرض دید عموم قرار گرفت.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری کلانشهر قم با بیان اینکه شهردار کلانشهر قم خواستار ایجاد موجی در شهر با موضوع فرهنگ شهادت و جبهه‌ها بود، ادامه داد: در این خصوص مقدمات کار برای ترسیم نقاشی دیواری با موضوعات مرتبط با جبهه و جنگ و شهید و شهادت طی جلساتی که با مجریان طرح داشتیم، فراهم شده و کار اجرای این نقاشی‌ها به زودی آغاز خواهد شد.

موسوی با اشاره به اینکه عمده زیباسازی‌ها در فاز اول معطوف به بلوار زائر در مسیر رودخانه است، ابراز داشت: این مسیر به دلیل تردد بالای شهروندان قمی، مسافران و زائران حرم کریمه اهل بیت (س) کارکردی شهری و فرا منطقه‌ای دارد و بنابراین فاز نخست این کار با محوریت بلوار زائر و ساختمان‌های بلندی که مشرف به این بلوار هستند، اجرا می‌شود و در فازهای بعدی این حرکت در مناطق دیگر شهر نیز اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: رایزنی‌هایی نیز با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم صورت گرفته است که در برخی امور مانند المان میدان آزادگان که آنها به نتیجه رسیده‌اند، هماهنگی شده و این طرح‌ها اجرایی شوند. 

انتهای پیام/2258/ط/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول