اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی پلدختر:

خدمات پزشکی رایگان به مناطق محروم پلدختر ارائه داده می‌شود

فرمانده انتظامی پلدختر گفت: به مناسبت هفته نیروی انتظامی خدمات پزشکی رایگان به مناطق محروم پلدختر ارائه داده می‌شود.

خدمات پزشکی رایگان به مناطق محروم پلدختر ارائه داده می‌شود

 علی نجات کرمی امروز به مناسبت هفته نیروی انتظامی در گفت‌وگو با خبرنگارفارس در پلدختر، با تبریک فرارسیدن هفته ناجا به همه سبزپوشان و مردم، گفت: هفته ناجا بهترین فرصت برای انعکاس خدمات پلیس به مردم است که نیروی انتظامی شهرستان پلدختر در هفته ناجا برنامه‌های متنوع و مختلفی در سطح این شهرستان برگزار می‌کند.

وی افزود: هفته نیروی انتظامی با شعار اقتدار پلیس در سایه مردم‌داری، قانون‌مداری و روزآمدی از 13 مهرماه به صورت رسمی آغاز و تا 19 مهرماه جاری ادامه دارد.

فرمانده انتظامی پلدختر با بیان اینکه پلیس مقتدر پلیسی است که از سرمایه اجتماعی برخوردار باشد،‌ گفت: بالاترین سرمایه نیروی انتظامی حمایت و پشتیبانی مردم است و فلسفه کار نیروی انتظامی خدمت به مردمی که همیشه پا به پای نظام و ولایت بودند و هستند، است.

کرمی با بیان اینکه ناجا از سرمایه اجتماعی برخوردار است، افزود: پلیس در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و شأن و منزلت مردم گام‌های بلندی را برداشته اما به این معنی نیست که از عنصر خلاقیت برخوردار نباشد و باید از این عنصر به نحو مطلوبی بهره‌ گرفت.

وی گفت: پلیس مقتدر باید نیاز و خواسته‌های شهروندان را درک کرده و در مقابل کج‌روی‌ها با صلابت و هوشمندانه وظیفه‌اش را انجام دهد.

این مقام مسئول با بیان اینکه ایام هفته نیروی انتظامی به نام خاصی نامگذاری شده و برنامه‌های ویژه خود را دارد، به نامگذاری روزهای هفته ناجا اشاره کرد و افزود: نخستین روز هفته نیروی انتظامی پیش‌بینی اجتماعی، آموزش و امنیت نامگذاری شده است.

وی از دومین روز هفته ناجا به عنوان روز خانواده متدین، قانون‌مداری، آرامش و آسایش نام برد.

کرمی ادامه داد: شعار 15 مهرماه اعتماد، مشارکت و پاسخگویی است که مسئولان پلیس با شهروندان ملاقات مردمی دارند و در امروز هفته ناجا نشستی بین پلیس با اصناف برگزار می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی پلدختر گفت: 17 مهرماه با شعار نظم، اقتدار، کارآمدی و خدمتگزاری آغاز می‌شود که مسئولان انتظامی این شهرستان نشستی با مدیران قضایی دارند.

وی افزود: در 18 مهرماه نیز در برخی مناطق محروم خدمات پزشکی رایگان ارائه می‌شود و کارکنان ناجا خون اهدا می‌کنند.

فرمانده انتظامی پلدخترگفت: کارکنان ناجا در هفتمین روز نیروی انتظامی در آیین عبادی و سیاسی نماز دشمن‌شکن جمعه شرکت می‌کنند.

وی برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، دیدار با ائمه جمعه پلدختر و معمولان، تجلیل از کارکنان ساعی و تلاشگر، حضور کارشناسان انتظامی در مراکز عالی، دانشگاه‌ها، دبیرستان‌ها، مساجد و جامعه هدف و ارایه راهنمایی‌های لازم به آنان را مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی هفته ناجا شهرستان پلدختر عنوان کرد.

کرمی افزود: برگزاری جشنواره قرآنی، تجلیل از حافظان و قاریان، ارائه مشاوره حقوقی به صورت رایگان و سرکشی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران از دیگر برنامه‌های اجرایی در هفته نیروی انتظامی پلدختر است.

فرمانده انتظامی پلدختر گفت: دیدار مردمی، زنگ انضباط اجتماعی، حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با شهیدان راه حق و حضور کارکنان نیروی انتظامی در نماز دشمن‌شکن جمعه، سخنرانی فرماندهی در خطبه‌های نماز جمعه پلدخترو برگزاری دعای ندبه از دیگر برنامه‌های اجرایی هفته ناجا در این شهرستان است.

انتهای پیام/2304/ش40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول