اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال

تساوی ایرانجوان بوشهر و پارسه تهران / اخراج برادر مدیرعامل داماش از روی نیمکت

هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال کشور با تساوی یک بر یک تیم‌های ایرانجوان بوشهر و پارسه تهران به پایان رسید.

تساوی ایرانجوان بوشهر و پارسه تهران / اخراج برادر مدیرعامل داماش از روی نیمکت

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عصر امروز جدال پرحاشیه و جذاب ایرانجوان و پارسه تهران در پایان 90 دقیقه تلاش به تساوی یک بر یک انجامید. در این دیدار که داور مسابقه بارها و بارها از کارت‌های قرمز و زرد خود استفاده کرد، حمید نشاط‌جو، دروازه‌بان باتجربه پارسه در دقیقه 44 با خطا بر روی صادق گشنی از زمین مسابقه اخراج شد؛ هرچند رضا مردانی، مدافع ایرانجوان این پنالتی را به آسمان زد تا نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یابد.

در نیمه دوم این بوشهری‌ها بودند که با توجه به برتری عددی توپ و میدان را در اختیار داشتند تا اینکه مهدی طارمی، جوان اول این روزهای ایرانجوان در دقیقه 61 با ضربه سر گل اول بازی را به ثمر رساند.

در ادامه بازی اعتراضات پیاپی کادر فنی و بازیکنان پارسه تهران موجب شد تا پیمان فرخی‌مهر، داور این دیدار، عابدینی برادر امیر عابدینی، مدیرعامل باشگاه داماش گیلان را که بر روی نیمکت ذخیره‌ها حضور داشت، از زمین بازی اخراج کند.

این اعتراضات پیاپی موجب شد تا پنج بار دیگر کارت زرد از جیب داور مسابقه خارج شود و حتی تیم میهمان دقایقی را به نشانه اعتراض بازی را به تعطیلی بکشاند.

با وساطت ناظر مسابقه بازی به جریان افتاد و این بازیکنان بی‌دقت ایرانجوان بودند که موقعیت‌های گل را یکی پس از دیگری از دست دادند تا اتفاقی که در فوتبال همیشه مثال زده می‌شود (گل نزنی گل می‌خوری) در آخرین ثانیه‌های بازی کام هواداران ایرانجوان با گل دقیقه 95 میلاد پورصف‌شکن تلخ شود و ایرانجوان به یک امتیاز خانگی بسنده کند.

انتهای پیام/66006/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول