اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با چهارمین روز از هفته نیروی انتظامی

همایش بزرگ پلیس، امنیت و اصناف برگزار می‌شود

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: همزمان با چهارمین روز از هفته نیروی انتظامی همایش بزرگ پلیس، امنیت و اصناف برگزار می‌شود.

همایش بزرگ پلیس، امنیت و اصناف برگزار می‌شود

سردار یحیی شرفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان جامعه و توسعه تعاملات با حوزه دانشگاه یکی از اقدامات موثر پلیس در هفته نیروی‌انتظامی بوده که 61 برنامه مبین این حضور پررنگ است.

وی برگزاری نشست‌های علمی و تخصصی با مراکز دانشگاهی، تشکیل اتاق فکر با موضوع شعار هفته نیروی انتظامی با حضور اساتید، مراسم هم‌اندیشی با روسای واحدهای پژوهشی برون سازمانی، حضور رئیس پلیس‌های تخصصی در جمع دانشجویان برای ارائه آموزش‌های چهره به چهره و برپایی نمایشگاه فضای مجازی را از برنامه‌های نیروی انتظامی در دانشگاه‌ها برشمرد.

شرفی با بیان اینکه شعار چهارمین روز از هفته نیروی انتظامی دانش بنیانی و پژوهش است، ابراز داشت: همایش بزرگ پلیس، امنیت و اصناف و آموزش همیاران پلیس از جمله برنامه‌های اجرایی در چهارمین روز از هفته نیروی انتظامی برگزار می‌شود.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی یادآور شد: در راستای قانونمند کردن آحاد جامعه و در راستای توسعه و نهادینه نمودن امر قانون‌مداری در جامعه پلیس آموزش همگانی را از سنین پایین آغاز کرده است.

شرفی افزود: از این جهت که دانش آموزان آینده‌سازان جامعه محسوب می‌شوند از این حیث مورد توجه پلیس قرار گرفته و پلیس با طراحی 402 برنامه سراغ جامعه دانش‌آموزی رفته است.

وی عنوان کرد: دیدار دانش‌آموزان از مراکز انتظامی و نظامی و آشنایی آنان با کارکردهای پلیس و حضور فرماندهان و مسئولان، روسای کلانتری و پاسگاه‌ها در مدارس و ارائه آموزش همگانی از جمله برنامه‌ها در زمینه آموزش در مدارس است.

شرفی اذعان داشت: برگزاری مسابقات فوتسال با مشارکت تیم های محلات با حضور 30 تیم تا هفدهم مهر ماه جاری و ارایه خدمات مشاوره فعال و انفرادی مضاعف در مرکز مشاوره آرامش و ویزیت رایگان شهروندان در مراکز درمانی نیروی انتظامی از جمله برنامه‌هایی است که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در محلات برگزار می‌شود.

انتهای پیام/61005/ق30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول