اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد

مراسم ویژه روز ازدواج جوانان در یاسوج برگزار شد

به همت اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد مراسم ویژه روز ازدواج جوانان در یاسوج برگزار شد.

مراسم ویژه روز ازدواج جوانان در یاسوج برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عصر امروز و به همت اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد مراسم ویژه جشن ازدواج جوانان استان در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام سیدجواد خاضع ضمن تبریک حلول ماه ذی‌الحجه اظهار کرد: ذی‌الحجه ماه دعا و نیایش ماهی که اعمال، نمازها و دعاهای خاصی را می‌توان در آن به جای آورد.

مدیرکل امور ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که ‌ایجاد فرهنگ‌سازی ازدواج آسان در جامعه مهم و ضروری است، گفت: جوانان امروزی باید از سبک زندگی ائمه الگوبرداری کنند تا زندگی سالم و به دور از هرگونه مشکل داشته باشند.

خاضع با بیان این‌که اگر سبک زندگی اسلامی را در زندگی و عمل خود الگو قرار دهیم زندگی فاقد مشکل خواهیم داشت، گفت: علت بروز برخی مشکلات در جامعه همسو نبودن سبک زندگی با ائمه (ع) است که باعث بروز مشکلات عدیده‌ای در زندگی می‌شود.

حجت‌الاسلام خاضع در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون سبک زندگی ایرانی و اسلامی اظهار کرد: معظم‌ له فرمودند باید ببینیم چقدر سبک زندگی ما بر مبنای اسلام و قرآن است و چند درصد از مشکلات خانواده‌ها ناشی از عدم سبک زندگی نامناسب است از این‌رو با توجه به شیوه صحیح سبک زندگی می‌توان زندگی اسلامی داشت. 

این مسئول ابراز داشت: امیدواریم همه آحاد جامعه به سمت زندگی اسلامی حرکت کنند و الگوی زندگی خود را زندگی حضرت علی و فاطمه(س) قرار دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه تصریح کرد: آماری که امروزه از طلاق گزارش می‌شود بسیار نگران کننده بوده که عمده دلیل آن فاصله گرفتن از فرهنگ اهل‌بیت‌ (ع) است از این‌رو باید تلاش شود سیره ائمه در خانواده‌ها جاری و ساری شود.

وی، در بخشی دیگر از سخنان خود به زندگی حضرت علی(ع) و فاطمه(س) اشاره کرد و گفت: زندگی این دو بزرگوار در نهایت سادگی تشکیل شد که همه باید چنین زندگی را الگوی کار خود قرار داده و آن را به فرزندان خود انتقال دهیم.

این مسئول با تاکید بر اینکه اخلاق و معنویت را باید در سطح خانواده‌ها نهادینه کرد، گفت: باید شرایط لازم برای زندگی زناشویی را فراهم کرد چرا که ازدواج یک نیاز و امری ضروری است و باید شرایط زندگی آسان برای جوانان فراهم شود.

مدیرکل امور ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تمام افراد جامعه از جمله اساتید علمی و دانشگاهی، علماء، خانواده‌ها و ...باید بر ترویج ازدواج آسان تاکید کنند تا جوانان زندگی مشترک خود را به سادگی زندگی حضرت فاطمه و علی(ع) شروع کنند.

انتهای پیام/82011/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول