اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست شورای فرهنگ عمومی دشتستان مطرح شد

انتقاد امام جمعه برازجان از آموزش حرکات موزون در مهدهای کودک

امام جمعه برازجان با انتقاد از آموزش حرکات موزون در مهدهای کودک گفت: در برخی مهدهای کودک به کودکان رقص آموزش می‌دهند که باید با این مسئله برخورد شود.

انتقاد امام جمعه برازجان از آموزش حرکات موزون در مهدهای کودک

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام حسن مصلح بعد از ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی دشتستان اظهار داشت: اسلام کامل‌ترین دین در بین تمام ادیان است و عمل به دستورات اسلام در هر شرایطی لازم و واجب است.

وی افزود: مردم دشتستان مردمانی مومن و معتقد هستند و در فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی همواره خود را نشان داده‌اند و به ویژه در مناسبت‌ها و مراسمات ائمه اطهار(ع) حضوری پررنگ دارند.

امام جمعه برازجان با تبریک سالروز ازدواج حضرت امام علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) خاطرنشان کرد: باید ازدواج آسان را در بین خانواده‌ها و جوانان فرهنگ‌سازی کنیم.

مصلح تصریح کرد: ازدواج دیرهنگام متاسفانه به عنوان آفتی برای جامعه شده و باید نسبت به تشویق جوانان برای ازدواج آسان در موعد مقرر اهتمام ورزیم.

وی اضافه کرد: بهزیستی از نظر ازدواج افراد تحت پوشش کارهای خوبی انجام داده که امیدوار هستیم تداوم داشته باشد.

امام جمعه برازجان گفت: مهریه‌ها نباید بالا برده شود و دختران نیز به بهانه تحصیل و گرفتن مدارج تحصیلی نباید ازدواج را به تاخیر بیاندازند.

مصلح خواستار مشارکت کودکان و نوجوانان در نمازهای جمعه و جماعات شد و افزود: این مسئله سبب می‌شود که آنها در سنین بالاتر نیز در نمازهای جمعه و جماعات شرکت کنند و به نوعی فرهنگ‌سازی به شمار می‌رود.

وی با انتقاد از آموزش حرکات موزون در مهدهای کودک بیان کرد: در برخی مهدهای کودک به کودکان رقص آموزش می‌دهند و این بسیار ناپسند است و باید با این مسئله برخورد شود.

مصلح خواستار افزایش سرانه فضاهای مذهبی و دینی شد و بر لزوم مشارکت مسئولان در گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی تاکید کرد.

انتهای پیام/2452/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول