اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی دماوند خبر داد

راه‌‏اندازی پلیس فتا و نصب دوربین‌‏های مداربسته شهری در دماوند

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از راه‌‏اندازی پلیس فتا (فناوری اطلاعات) و همچنین نصب دوربین‌‏های مداربسته شهری در نقاط حساس دماوند برای نخستین بار در حوزه شمال‏‌شرق استان تهران خبر داد.

راه‌‏اندازی پلیس فتا و نصب دوربین‌‏های مداربسته شهری در دماوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، رضا ریوندی عصر امروز در آیین تقدیر از خبرنگاران شهرستان دماوند، رسانه‏‌ها را بازوی توانمند جامعه خواند و اظهار کرد: تأمین امنیت پایدار در جامعه با همراهی و همکاری خبرنگاران و مردم تحقق می‌‏یابد.

وی در این آیین که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، ضمن تقدیر از تلاش اصحاب رسانه در اطلاع‏‌رسانی درست، آنان را نمایندگان افکار عمومی خواند. 

کشف 288 کیلوگرم مرفین و 10 قبضه اسلحه شکاری

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند در تشریح عملکرد شش ماهه این نیرو با اشاره به کسب مقام نخست در فرماندهی انتظامی شرق استان تهران گفت: فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان دماوند، با تلاش‏‌های شبانه‏‌روزی واحدهای مختلف تحت امر، موفق به کسب این افتخار شد.

ریوندی ادامه داد: به همین دلیل، فرماندهی انتظامی شهرستان دماوند از سوی اسماعیل احمدی‏‌مقدم، فرمانده نیروی انتظامی کشور مورد تجلیل ویژه قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند همچنین از کشف 288 کیلوگرم مرفین، 10 قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز، یک قبضه اسلحه جنگی کلاشینکف، بیش از 36 هزار نخ سیگار قاچاق و 55 قطعه اشیای عتیقه  در شش ماه نخست امسال خبر داد. 

شاخص‌‏های امنیتی دماوند ارتقا یافته است

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند امنیت را مقوله‌‏ای نسبی برشمرد و افزود: شاخص‏‌های امنیتی شهرستان دماوند با انجام اقدامات مؤثر و برنامه‏‌ریزی‏‌های دقیق ارتقا یافته است.

ریوندی رعایت قوانین، مقررات و توصیه‏‌های عوامل انتظامی از سوی شهروندان را در کاهش جرایم مؤثر خواند.

وی گفت: شهروندان می‏‌توانند با نصب دوربین‏‌های مداربسته در مکان‏‌های تجاری و مسکونی و نصب دزدگیر بر روی خودروهای خود در کاهش جرایم نقش مهمی داشته باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند تعامل و همکاری اعضای شورای تأمین شهرستان دماوند و نماینده مردم فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی را با فرماندهی نیروی انتظامی خوب برشمرد و از آنها تقدیر کرد.

انتهای پیام/2568/ت30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول