اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی اردبیل:

182 عملیات امداد و نجات انجام شده است

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی اردبیل گفت: در نیمه نخست امسال بیش از 182 مورد عملیات امداد و نجات به همت سازمان آتش‌نشانی اردبیل انجام شده است.

182 عملیات امداد و نجات انجام شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، آتشپاد میر موسی فتاحی عصر امروز در نشست مسئولان واحدهای آموزشی سازمان آتش‌نشانی اردبیل اظهار داشت: برگزاری دوره‌های آموزش برای نیروهای جدیدالاستخدام در نیمه نخست سال 92 انجام شده است.

وی با اذعان به اینکه بحث آموزش در اولویت برنامه‌های این سازمان بوده و است، افزود: در همین مدت کار آموزش اطفای حریق و نحوه صحیح استفاده از کپسول‌های آتش‌نشانی برای نیروهای بسیج خواهران و برادران، مددجویان زندان اردبیل، کارکنان بیمارستان‌ها و مدارس اردبیل توسط واحد آموزش سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل انجام گرفته است.

فتاحی تصریح کرد: موفقیت‌های این سازمان در انجام اموراتی نظیر بررسی ایمنی ساختمان‌های مناطق چهارگانه شهرداری اردبیل و سازمان‌های تابعه و همچنین بازرسی ایمنی مجتمع‌های تجاری و بازار تاریخی شهر اردبیل کاملاً مشهود است.

این مسئول خاطر نشان کرد: انجام 182 مورد عملیات امداد و نجات و 258 مورد عملیات اطفای حریق در شش ماهه نخست سال 92، انجام بیش از 45 مورد کارشناسی حریق و همچنین حضور نیروهای سازمان و استقرار خودروهای عملیاتی در کلیه مراسمات و همایش‌های عمومی در سطح شهر را می‌توان به جمع فعالیت‌های موفقی اضافه کرد که این سازمان در کارنامه عملکرد شش ماهه خود به ثبت رسانده است.

وی شرکت در مانور عملیاتی اطفای حریق و امداد اضطراری فرودگاه بین‌المللی اردبیل در تیرماه سال‌جاری را یادآور شد و اضافه کرد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل با شرکت در این مانور رتبه نخست و بهترین عملکرد در بین ارگان‌ها و نهادهای شرکت‌کننده در مانور را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل همچنین شرکت دسته جمعی کارکنان، نیروها و دژبانان این سازمان با لباس فرم آتش‌نشانی در راهپیمایی روز جهانی قدس و شرکت نیروها و خودروهای سبک و سنگین سازمان در رژه هفته دفاع مقدس در روز 31 شهریور ماه را خاطر نشان کرد و ادامه داد: برپایی غرفه سازمان در نمایشگاه بازآفرینی عملیات بدر در ساحل دریاچه شورابیل در طول هفته دفاع مقدس، برگزاری مراسم تحلیف نیروهای جدید با حضور شهردار و نیز راه‌اندازی سایت اطلاع‌رسانی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل به نشانی www.125ardabil.ir را می‌توان از اهم فعالیت‌های این سازمان در نیمه نخست سال 92 بیان کرد.

فتاحی انجام اموری همچون برگزاری دوره آموزش تئوری و عملی امداد در سیلاب و ست‌های هیدرولیکی با هماهنگی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری اردبیل و برگزاری دوره مقدماتی و مبانی آتش‌نشانی برای آتش‌نشانان داوطلب (برادران، خواهران) به صورت تئوری و عملی همراه با مانور عملیاتی را از سایر عملکردهای مهم واحد آموزش سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل در سال‌جاری برشمرد.

وی در پایان معرفی نیروها به کلاس‌های زبان، مدیریت شهرسازی و بحران شهری، دوره GIS و SQL و آشنایی با تخلفات اداری با هماهنگی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری اردبیل را جزو اصلی‌ترین فعالیت‌هایی خواند که در واحد آموزش سازمان آتش‌نشانی در نیمه نخست سال‌جاری انجام شده است.

انتهای پیام/62001/ک40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول