اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نظام صالحین شاهرود:

نشست‌های حلقه صالحین سنگری برابر جنگ نرم دشمن است

مسئول نظام صالحین شهرستان شاهرود گفت: نشست‌های حلقه صالحین در پایگاه‌های بسیج سنگری برابر جنگ نرم دشمنان است.

نشست‌های حلقه صالحین سنگری برابر جنگ نرم دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‌الاسلام سیدرضا مرتضوی امشب در گردهمایی حلقه‌های صالحین در بسطام در سخنانی با بیان ضرورت‌ها و نیاز جامعه به معرفت و بصیرت‌افزایی اظهار کرد: در عرصه کنونی جهان که رسانه‌ها و فرهنگ القاکننده آن برای جذب جوامع بشری به سمت اومانیسم فعالیت‌های گسترده‌ای دارند، ما باید برابر این تهدیدات حرکت‌های هدف‎دار و مؤثر انجام دهیم.

وی افزود: تمام هدف این تبلیغات و جنگ رسانه‌ای در پوشش جذاب و عامه‌پسند ارائه می‌شود.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان پرچم‎دار اسلام ناب تلاش می‌کند تا با این غول‌های کفر مبارزه کند و باید در این راه با تمام ترفندها و فریب‌های آن‎ها آشنا بود.

وی تصریح کرد: هدف این برنامه‌ها کشورهای اسلامی و به‌ خصوص ام‌القرای آن‎ها ایران است و ما باید برای مقابله با آن‎ها هدف‎دار باشیم و با برنامه کار کنیم تا بتوانیم برابر حملات آن‎ها ایستادگی و مقابله کنیم.

مرتضوی بیان کرد: با تمام این خصوصیات بسیج مستضعفان که مدافع ارزش‌ها و انقلاب و اسلام است، تلاش می‌کند با برنامه‌های مختلف با این جنگ نابرابر در داخل مبارزه و مقابله کند.

وی تأکید کرد: تشکیل حلقه‌های صالحین در پایگاه‌های بسیج با هدف مقابله با تهاجم خاموش دشمن و ایجاد سنگری مستحکم برابر توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان است.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود اظهار کرد: ما باید تلاش کنیم تا این سنگر با توجه به اهداف برنامه‌ریزی شده پیش برود و ما باید از همه ظرفیت‌ها و استعدادها در این راه بهره‌برداری کنیم.

مرتضوی با بیان اینکه باید به حلقه‌های صالحین اهمیت ویژه داده شود، افزود: معرفت و بصیرتی‌افزایی در کنار تربیت نسلی نواندیش و مدافع انقلاب اسلامی وظیفه بسیج است و ما تلاش داریم با اثرگذاری حلقه‌های صالحین به این منظور مهم دست یابیم.

انتهای پیام/2249/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول