اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فرودگاه کیش تاکید کرد

نقش اساسی همکاری عوامل فرودگاهی با پلیس در ارتقای کیفیت خدمات

رئیس پلیس فرودگاه کیش گفت: همکاری مدیریت، مسئولان کانترهای پروازی و صنوف مستقر در فرودگاه با مجموعه پلیس، در موفقیت اجرای برنامه‌های پلیس فرودگاه تاثیرگذار است.

نقش اساسی همکاری عوامل فرودگاهی با پلیس در ارتقای کیفیت خدمات

به گزارش خبرگزاری فارس از کیش، تیمور دولتیاری دوشنبه ‌شب در نشست تعاملی پلیس فرودگاه کیش با مسئولان فرودگاهی، ضمن عرض خیرمقدم به مهمانان و تبریک سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و با یادآوری شعار هفته نیروی انتظامی با عنوان مردمداری، قانون‌مداری و روزآمدی، نقش پلیس فرودگاه را حساس دانست.

دولتیاری با اشاره به همکاری مدیریت فرودگاه کیش و مسئولان کانترهای پروازی و صنوف مستقر در فرودگاه کیش با مجموعه پلیس فرودگاه، این تعامل و همکاری را در موفقیت اجرای برنامه‌های پلیس فرودگاه تاثیرگذار دانست.

رئیس پلیس فرودگاه کیش بیان داشت: تعامل صد در صدی با داشتن روحیه اخوت و برادری به دور از اعمال سلیقه‌ای قوانین برابر شرح وظایف تفکیکی یگان‌ها و شرکت‌های متناظر است.

دولتیاری در ادامه افزود: ایجاد فضای با نظم و امنیت همراه با آرامش به دور از هر گونه جرائم و تخلفات با همکاری همه ارگان‌های حاضر در فرودگاه بین‌المللی کیش میسر است.

گفتنی است در این دیدار مسئولان حاضر در نشست از تلاش‌های پلیس فرودگاه در برقراری امنیت جامعه و ایجاد محیطی امن برای مسافران و گردشگران قدردانی کردند.

انتهای پیام/88001/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول