اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان بیان کرد

تحقق 75 درصدی تعهدات ایجاد شغل توسط راه و شهرسازی هرمزگان

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: 75 درصد از تعهدات اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان در ایجاد اشتغال محقق شده است.

تحقق 75 درصدی تعهدات ایجاد شغل توسط راه و شهرسازی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از غرب هرمزگان، مهدی زندیه‌وکیلی صبح امروز در نشستی با بیان این مطلب افزود: این اداره در راستای ایجاد اشتغال متعهد به ایجاد 5 هزار و 500 فرصت شغلی شده است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در هرمزگان، افزود: این اداره در راستای عمل به تعهدات خود در راستای ایجاد اشتغال از ابتدای امسال تاکنون بیش از 4 هزار شغل ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه عمده فرصت‌های ایجاد شده در زمینه پروژه‌های مسکن مهر، راهسازی و تامین و نگهداری راه بوده است، ابراز امیدواری کرد، عملکرد این اداره تا پایان سال فراتر از تعهدات پذیرفته شده باشد.

زندیه وکیلی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه استان هرمزگان، در حوزه راه و ترابری و مسکن و شهرسازی از استان‌های مهم کشور به شمار می‌رود، اضافه کرد: در این استان همواره ساخت و ساز از روندی مناسب و قابل توجه برخوردار بوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان یادآور شد: با توجه به معتدل‌تر شدن شرایط آب و هوایی در شش ماهه دوم سال، از اکنون تا پایان سال‌ جاری مقطعی است برای پویایی و سرعت‌گیری پروژه‌های ساختمانی و راه‌سازی و از همین رو در استان نیز شش ماه دوم به عنوان فصل کاری شمرده می‌شود.

زندیه‌وکیلی همچنین اظهار داشت: در حال حاضر علاوه بر حوزه مسکن، اداره مذکور تعداد قابل توجهی پروژه راه‌سازی را نیز در دست احداث و اجرا دارد که تعداد قابل توجهی از افراد در این پروژه‌ها مشغول به کار هستند.

وی اظهار امیدواری کرد با به ثمر نشستن پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی در هرمزگان، علاوه بر ایجاد رفاه بیشتر برای ساکنان استان، در حوزه ملی نیز تاثیرات مدنظر حاصل شود.

انتهای پیام/88001/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول