اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار سمنان:

خدمات ثبت احوال به دفاتر خدمات پیشخوان دولت واگذار شد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سمنان گفت: خدمات ثبت احوال در این استان به دفاتر خدمات پیشخوان دولت واگذار شد.

خدمات ثبت احوال به دفاتر خدمات پیشخوان دولت واگذار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، آقامحمد همتیان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سمنان در جلسه کارگروه خدمات پیشخوان دولت گفت: خدمات قابل واگذاری ثبت احوال از این پس به دفاتر خدمات پیشخوان دولت در سمنان واگذار می‎شود.

وی افزود: دفاتر خدمات پیشخوان دولت باید خدمات قابل واگذاری را به خوبی انجام دهند و دسترسی مردم به این‎گونه خدمات باید بهتر و بیشتر شود.

مدیرکل دفتر فناوری و اطلاعات استانداری سمنان نیز در این جلسه عناوین خدماتی که در سال 92 به دفاتر پیشخوان دولت واگذار می‎شود، را شامل تعویض شناسنامه، شناسنامه المثنی، کارت ملی هوشمند، تغییر نام و نام خانوادگی، صدور گواهی (هویت، تجرد و فوت) و تأیید شماره ملی عنوان کرد.

در ادامه جلسه، معاون اداری مالی اداره کل زندان‎های استان سمنان نیز درباره راهکارهای دسترسی زندانیان و خانواده‎های آن‎ها به خدمات پیشخوان دولت و تسهیل در ارتباط خانواده زندانیان با زندانی از طریق خدمات پیشخوان دولت و راهکار دسترسی به این خدمات سئوال کرد.

ابوالفضل خیرخواهان افزود: خدمات از طریق پیشخوان دولت به خانواده زندانیان فضایی ایجاد می‎کند تا خانواده زندانیان بدون دغدغه و راحت‎تر از طریق خدمات پیشخوان دولت با زندانیان خود در تماس باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سمنان در این باره نیز گفت: خدمت به خانواده زندانیان کار ارزشمندی است و ارائه خدمات از طریق خدمات پیشخوان دولت به آنان کار قابل تقدیر است و انجمن حمایت از زندانیان می‎تواند متولی این کار باشد.

انتهای پیام/2249/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول