اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

روسیه خواستار مشارکت کشورهای منطقه برای عاری‌سازی ار سلاح‌های کشتارجمعی شد

وزارت خارجه روسیه خواستار مشارکت کشورهای منطقه برای استفاده از فضای مثبت تصمیم سوریه برای عاری‌سازی منطقه از سلاح‌های کشتارجمعی شد.

روسیه خواستار مشارکت کشورهای منطقه برای عاری‌سازی ار سلاح‌های کشتارجمعی شد

به گزارش فارس به نقل از روسیا الیوم، وزارت خارجه روسیه خواستار مشارکت تمامی کشورهای خاورمیانه در اسرع وقت برای مقدمه‌سازی جهت برگزاری کنفرانس بین‌المللی عاری سازی منطقه خاورمیانه از سلاح‌های کشتار جمعی شد.

بنا بر متن منتشر شده از سوی وزارت خارجه روسیه میخائیل اولیانوف مدیر اداره امنیت و خلع سلاح در وزارت خارجه روسیه در جریان نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک در این باره تاکید کرد: باید از تمرکزی که در مورد تصمیم سوریه برای انهدام سلاح‌های شیمیایی و توافق‌های آمریکا و روسیه در این زمینه استفاده کرد تا این کنفرانس که پیشتر قرار بود در سال گذشته برگزار شود، سریعتر برگزار گردد.

این دیپلمات روسی با ابراز تاسف از تعویق این کنفرانس با وجود تمام تلاش‌های روسیه برای اجرای این نمایندگی بین‌المللی گفت: ما اعتقاد داریم که از جنبه عملی اجرای رایزنی‌های مقدماتی در ژنو برای مشارکت بدون تأخیر تمامی کشورهای منطقه در کنفرانس عاری سازی منطقه از سلاح‌های کشتار جمعی در خاورمیانه در نزدیکترین زمان ممکن مفید خواهد بود.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول