اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته ازدواج برگزار می‌شود

طرح پیوند آسمانی در امامزاده صالح اردبیل

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان اردبیل از برگزاری همایش بزرگ ترویج وقف برای تسهیل ازدواج آسان جوانان در اردبیل خبر داد.

طرح پیوند آسمانی در امامزاده صالح اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام جواد میرزایی عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری همایش تسهیل ازدواج در اردبیل اظهار داشت: به مناسبت بزرگداشت سالروز ازدواج آسمانی مولی‌الموحدین حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و با هدف ترویج وقف برای تسهیل ازدواج جوانان، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل نسبت به اجرای طرح پیوند آسمانی اقدام می‌کند.

وی تصریح کرد: این برنامه قرار است ساعت 10 صبح فردا در بقعه متبرکه امامزاده صالح (ع) اردبیل برگزار شود.

میرزایی خاطرنشان کرد: در این مراسم اقلام اساسی مورد نیاز برای ازدواج یک زوج جوان که با کمک خیرین و در راستای اجرای نیت واقف تهیه شده به آنها اهدا می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: ‌هدف اصلی از این امر جلب کمک‌های خیرین و نیکوکاران برای ترویج و توسعه امر ازدواج آسان است تا جوانان با دلگرمی بیشتر گام در مسیر ازدواج و آغاز زندگی مشترک بگذارند.

وی بیان کرد: آنچه که در این زمینه بسیار مهم و خطیر به نظر می‌رسد حضور آگاهانه خیرین و نیکوکاران در این صحنه است که امیدواریم با تشکیل مجمع خیرین ازدواج آسان و ثبت موقوفات با همین هدف این امر توسعه یافته و تقویت شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان ضرورت توسعه و ترویج ازدواج همراه با عقلانیت، معنویت و ارزش‌مداری را یادآور شد و ادامه داد:‌ امیدواریم عموم مردم به اهمیت موضوع ازدواج و تشکیل نهاد خانواده اهمیت داده و در این زمینه یاریگر این امر ارزشمند باشند.

میرزایی گفت: با هدف تبیین اهمیت ایجاد وقف جدید برای امر ازدواج جوانان این برنامه‌ها در طول سال ادامه دارد و ما قادر هستیم اهدافمان را محقق کنیم.

وی در ادامه افزود: ما امروز بیش از هر زمان دیگر به تبلیغ و ترویج برنامه‌های ارزشی در این زمینه نیاز داریم تا با تکیه بر فرهنگ ازدواج آسان و کم دغدغه حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س) بتوانیم به اهداف مورد نظر در این امر شریف دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/62003/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول