اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ترکان خبر داد

طراحی افق تولید 10 میلیون تن فولاد در قشم

دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری صنعتی، ویژه اقتصادی گفت: طبق طراحی‌های صورت گرفته در قشم مقرر شده است در این جزیره سالانه 10 میلیون تن فولاد تولید شود.

طراحی افق تولید 10 میلیون تن فولاد در قشم

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، اکبر ترکان عصر امروز در جریان افتتاح نخستین شعبه بانک سرمایه در این جزیره، گفت: با طراحی‌های مدنظر بر روی زمین و حمایت از سرمایه گذاران در تلاشیم بخش خصوصی و فعالان اقتصادی را در مسیر اهدافشان با گذر از فرآیند مشخص در جزیره یاری کنیم.

وی، فلسفه تأسیس مناطق آزاد در دنیا را بر مقررات‌زدایی و ارائه خدمات از طریق سیستم یک پنجره برشمرد و تأکید کرد: مناطق آزاد ایران نیز باید از طریق این سیستم و عبور از بیماری و ویروس بروکراسی به فعالان اقتصادی کمک کنند.

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری، صنعتی ویژه اقتصادی کشور بیان کرد: در سیستم تک پنجره، قوانین دست ‌و پاگیر هیچ جایگاهی ندارند و مسئولان ملزم به ارائه بهترین خدمات با نگاه مثبت و تکریم سرمایه گذاران هستند.

وی یادآور شد: در حال حاضر هفت منطقه آزاد در هفت اقلیم از کشورمان فعالیت دارند و در دوره جدید اداره این مناطق در تلاشیم با پایلوت قرار دادن این مناطق، توسعه همه‌جانبه را در کل کشور گسترش دهیم.

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی کشور عنوان کرد: هر چند تاکنون در زمینه توسعه مناطق آزاد کشور آن طور که شایسته است موفق نبوده‌ایم اما امروز بر آنیم تا توسعه را با روش صحیح و به دور از بروکراسی‌های دست‌ و پاگیر اداری و مقررات زدایی از هفت منطقه آزاد قشم، کیش، چابهار، اروند، ماکو، ارس و انزلی به عنوان قطعات کوچک ایران به کل کشور منتقل کنیم.

ترکان در پایان از مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم خواست با حذف کامل بروکراسی و باز گذاشتن درب‌ها به روی سرمایه‌گذاران شرایط ویژه‌ای برای جذب سرمایه‌گذار اعم از داخلی و خارجی را در این منطقه رقم بزنند.

انتهای پیام/88001/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول