اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته ملی کودک انجام شد

300 کودک دامغانی میهمان جشن ویژه کودکان

300 نفر از کودکان دامغانی در جشن ویژه کودکان که در بهزیستی دامغان برگزار شد، شرکت کردند.

300 کودک دامغانی میهمان جشن ویژه کودکان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، به مناسبت هفته ملی کودک، جشنی با حضور بیش از 300 نفر از کودکان مهدهای کودک در سالن اجتماعات اداره بهزیستی شهرستان دامغان برگزار شد.

در این مراسم که با همکاری بهزیستی و مهدهای کودک دامغان برگزار شد، هنرمندانی از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مربیان مهدهای کودک به اجرای برنامه‌های شاد و متنوع پرداختند که مورد تشویق کودکان قرار گرفت.

برگزاری مسابقه، اجرای سرود، بخش موزیک شاد، قصه‏گویی و اهدای جوایز از جمله برنامه‏های اجرا شده در این مراسم بود.

برگزاری چهارمین نشست مراکز تحت نظارت توان‎بخشی در سمنان

مراکز تحت نظارت توان‎بخشی بهزیستی استان سمنان چهارمین نشست خود را در دامغان برگزار کردند.

چهارمین نشست مراکز تحت نظارت بهزیستی استان سمنان با حضور اعظم نقیبی معاون توان‎بخشی، سرپرست اداره بهزیستی دامغان، سرپرست بهزیستی شهرستان گرمسار و مسئولان مراکز تحت نظارت در بهزیستی دامغان برگزار شد.

ابوالقاسم خطیب‎زاده، سرپرست اداره بهزیستی دامغان در ابتدا گفت: شهرستان دامغان با داشتن شش مرکز توان‎بخشی روزانه و شبانه‎روزی به 163 نفر خدمات آموزشی، توان‎بخشی و مراقبتی ارائه می‎کند.

سرپرست بهزیستی دامغان افزود: امیدواریم که با برگزاری این جلسات بتوانیم گام‎هایی هر چند کوچک در جهت خدمت به معلولان و محرومان جامعه برداریم.

معاون توان‎بخشی بهزیستی استان سمنان نیز بر نقش حرفه‎آموزی، تئاتر درمانی، رنگ درمانی، موسیقی درمانی، ورزش درمانی و نقاشی درمانی در مراکز تأکید کرد و برنامه‎ریزی همه مسئولان مراکز در توانمندسازی معلولان را در این خصوص خواستار شد.

همچنین هر یک از مسئولان مراکز به بیان فعالیت‎ها و اقدامات صورت گرفته پرداخته و مشکلات مراکز ارائه خدمات به جامعه هدف را بیان کردند.

گفتنی است؛ اجرای تئاتر مرکز جامع توان‎بخشی دختران معلولان الزهرا (س) با عنوان «دل کوچک مترسک» و اهدای لوح تقدیر به چند نفر از مسئولان مراکز استان سمنان از دیگر برنامه‎های اجرا شده در این مراسم بود.

انتهای پیام/2249/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول