اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره باشگاه ورزشی پیام وحدت خراسان‌رضوی:

فوتبال استان را بدهکار نمی‌کنم/ جذب پیشکسوتان استان در کادر فنی

رئیس هیئت مدیره باشگاه ورزشی پیام وحدت گفت: هیچگاه فوتبال استان را بدهکار نمی‌کنیم.

فوتبال استان را بدهکار نمی‌کنم/ جذب پیشکسوتان استان در کادر فنی

مجید خرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مشهد اظهار کرد: تیم پیام وحدت خراسان از هفته آینده بازی‌های خود را در لیگ دسته دو شروع می‌کند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه ورزشی پیام وحدت خراسان رضوی ادامه داد: وضعیت بازیکنان و کادر فنی بسیار خوب است و یکی دیگر از اهداف ما درخشیدن در سال جاری در لیگ دسته دو کشور است.

وی افزود: اگر این تیم سال آینده به دسته یک صعود کند، شرایط برای فوتبال استان و تیم پیام وحدت تغییر خواهد کرد و تا به حال اسپانسرهای خوبی برای حمایت از این تیم جذب شده‌اند که در راس آنها هواپیمایی اترک است که با دیدگاه ورزشی وارد این موضوع شدند و ما نیز به دنبال این موضوع باید دست به دست هم بدهیم تا فرهنگ اسپانسری در فوتبال خراسان به جایگاه گذشته برسد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه ورزشی پیام وحدت با اشاره به بدهکار نکردن فوتبال استان و تیمش گفت: امیدواریم با یاری خداوند و لطف امام رضا (ع) در لیگ دسته دو بدرخشیم و به دنبال این امر قاطعانه می‌گویم که فوتبال استان را هیچ وقت بدهکار نخواهیم کرد.

وی در رابطه با شرایط بازیکنان تیم پیام وحدت و میزان پرداختی حقوق آنها گفت: بازیکنان پیام وحدت از ظرفیت‌های بالایی برخوردارند؛ حقوق ماه اول آنها پرداخت شده و قبل از بازی در مقابل پیام صنعت آمل حقوق ماه دوم بازیکنان پیام وحدت پرداخت خواهد شد.

خرمی از جذب پیشکسوتان استان در کادر فنی خبر داد و افزود: چهره‌های آشنا و پیشکسوت فوتبال استان در کنار تیم پیام وحدت فعالیت می‌کنند و ما نیز امیدواریم به عنوان بخشی از خانواده تیم پیام بتوانیم افتخاری برای استان باشیم.

انتهای پیام/2202/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول