اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز بابل خبر داد

راه‌اندازی دانشگاه اقتصاد اسلامی در بابل

رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز بابل از فعالیت 61 رشته کارشناسی و هفت رشته کارشناسی ارشد در این دانشگاه خبر داد و گفت: به زودی دانشگاه اقتصاد اسلامی در عرصه دکترا در این دانشگاه راه اندازی می‌شود.

راه‌اندازی دانشگاه اقتصاد اسلامی در بابل

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت الاسلام رجب اکبرزاده عصر امروز در جمع دانشجویان جدیدالورود این دانشگاه اظهار داشت: دانشجویان باید همواره در عرصه علم و فن‌آوری، فعال و خلاق باشند.

وی به فعالیت این دانشگاه در عرصه‌های عمرانی، فرهنگی و آموزشی اشاره و افزود: این دانشگاه در سال 73 در زمینی به مساحت 6 هزار و 900 متر و زیربنای آموزشی 1200 متر احداث شد.

این مسئول با اشاره به اینکه فضای آموزشی این دانشگاه ظرفیت دانشجویان را ندارد، اضافه کرد: زمین چهار هکتاری برای احداث ساختمان جدید دانشگاه پیام نور در نظر گرفته شده که هفته آینده قرارداد این زمین منعقد می‌شود.

اکبرزاده با اعلام اینکه تا کنون حدود 3 میلیارد و 249 میلیون تومان بودجه برای خرید زمین از سوی استان اختصاص داده شد، بیان داشت: برای احداث این ساختمان 500 میلیون تومان کسری بودجه داشتیم که قرار شد از سوی خیران تامین شود.

رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز بابل از فعالیت 61 رشته مقطع کارشناسی و هفت رشته کارشناسی ارشد در این دانشگاه خبر داد و عنوان کرد: به زودی دانشگاه اقتصاد اسلامی در عرصه دکترا در این دانشگاه راه اندازی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته قرار بود رشته فنی و مهندسی را از دانشگاه پیام‌نور بابل حذف کنند که با همکاری اعضای هیات علمی این رشته مجدد به این دانشگاه برگردانده شد.

این مسئول با بیان اینکه رشته فنی و مهندسی تنها مختص دانشگاه‌های مرکز استان‌ها است؛ گفت: در حال حاضر دانشگاه پیام‌نور مرکز بابل تنها مرکزی است که به غیر از مراکز 33 استان کشور دارای رشته فنی مهندسی است.

وی عنوان کرد: کارگاه دانشگاه پیام نور مرکز بابل مجهزترین کارگاه در میان دانشگاه‌های پیام‌نور کشور است.

اکبرزاده از فارغ‌التحصیلی 7 هزار و 246 نفر دانشجو از این دانشگاه خبر داد و اذعان داشت: تعداد 50 نفر پرسنل اداری و 21 عضو هیئت علمی ارکان این دانشگاه را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/86009/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول