اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌تیم ملی بسکتبال برنده مسابقه خیرخواهانه گرگان شد

مشحون: مسابقه خیرخواهانه بسکتبال ‌به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود

مسابقه خیرخواهانه بسکتبال بین تیم‌های ملی و شهرداری گرگان که عصر امروز در سالن امام خمینی(ره) گرگان برگزار شد، با نتیجه 85 بر 62 به نفع تیم ملی پایان یافت.

مشحون: مسابقه خیرخواهانه بسکتبال ‌به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان این مسابقه با هدف کمک به کودکان سرطانی توسط جمعیت هلال احمر استان گلستان و شهرداری گرگان و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و شورای اسلامی شهر گرگان برگزار شد.

*مسابقه خیرخواهانه بسکتبال گرگان به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود

رئیس فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران در حاشیه این مسابقه از قرار دادن این مسابقه در تقویم سالانه مسابقات بسکتبال خبر داد و گفت: هر سال این مسابقه از 15 تا 22 مهر ماه برگزار می‌شود.

محمد مشحون افزود: این مسابقه در سال‌های بعد به مناسبت روز کودک به یک تورنمنت بین‌المللی تبدیل خواهد شد تا هر کشوری که تمایل دارد در آن شرکت کند.

وی از تلاش مسئولان استان گلستان برای برگزاری چنین مسابقه‌ای تقدیر کرد و اظهار داشت: گرگان مهد بسکتبال ایران است.

*گرگان مهد بسکتبال ایران است

رئیس فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران ابراز امیدواری کرد بسکتبال گرگان همیشه در لیگ کشور بدرخشد و افتخارات زیادی را به ارمغان بیاورد.

مشحون با اشاره به حضور شعبان ولی پیشکسوت گرگانی رشته بسکتبال در سالن محل برگزاری مسابقه خیرخواهانه تیم ملی و شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: وی زحمات زیادی برای بسکتبال استان گلستان کشید و شاگردان زیادی را تربیت کرد.

لازم به ذکر است تیم ملی بسکتبال جمهوری اسلامی ایران با هفت بازیکن خود به نام‌های حامد سهراب‌نژاد، مهدی کامرانی، روزبه ارغوان، حامد آفاق، سعید داورپناه، جواد داوری و محمد جمشیدی در این مسابقه حضور یافت که سهراب‌نژاد بازیکن سابق تیم شهرداری گرگان و بازیکن فعلی تیم ملی به دلیل مصدومیت موفق به حضور در میدان بازی نشد.

همچنین سهراب‌نژاد در یک حرکت نمادین یک کودک سرطانی را در آغوش گرفت و دور افتخار در سالن محل برگزاری مسابقه زد.

در این مسابقه حیدرعلی احمدی فرماندار گرگان و اعضای شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری گرگان، محمدمهدی ایزدپناه سرمربی سابق تیم ملی بسکتبال، قربانعلی پاشا مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان، مجتبی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان و مجید دهنوخلجی رئیس گروه هماهنگی امور اقتصادی صنایع معادن و امور بین‌الملل استانداری گلستان حضور داشتند.

انتهای پیام/83003/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول