اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز ملی تایید صلاحیت سازمان استاندارد:

استاندارد نردبان ترقی ایرانیان برای فتح بازارهای جهانی است

رئیس مرکز ملی تایید صلاحیت سازمان استاندارد خواستار توجه ویژه تولیدکنندگان کشور در خصوص رعایت استانداردهای مختلف شد و گفت: استاندارد نردبان ترقی ایرانیان برای فتح بازارهای جهانی است.

استاندارد نردبان ترقی ایرانیان برای فتح بازارهای جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا خاکی‌فیروز عصر امروز در شورای استاندارد استان کردستان در سنندج اظهار کرد: حمایت از اجرای استاندارد در واحدها موجب دستیابی به اهداف نهایی در راستای پیشرفت و توسعه می‌شود.

وی افزود: استاندارد برای واحدهای تولیدی و صنعتی نوعی سرمایه‌گذاری است و در چشم‌انداز 20 ساله نظام اسلامی نیز بر تولید و مبادله هرگونه کالا و خدمات مطابق با استانداردها تأکید شده است.

رئیس مرکز ملی تایید صلاحیت سازمان استاندارد ایران تصریح کرد: حرکت واحدهای تولیدی و صنعتی در مسیر استاندارد تضمین کننده تغییر مثبت در جامعه است و باید این مهم همواره مدنظر دستگاه‌های خدمتگزار قرار گیرد.

خاکی اظهار داشت: حفظ محیط ‌زیست برای حفظ استانداردها و رسیدن به تعالی و پیشرفت و تغییر مثبت در جامعه امری لازم و ضروری است و ثبات، امنیت و سلامت در جهان تنها در سایه رعایت استاندارد ممکن است.

رئیس مرکز ملی تایید صلاحیت سازمان استاندارد ایران خاطرنشان کرد: استاندارد در واقع یک فرهنگ است و در تمامی ابعاد زندگی روزمره ما وجود دارد، لذا نهادینه‌ کردن این فرهنگ تنها وظیفه استاندارد نیست و تمامی آحاد جامعه در این راستا نقش دارند.

خاکی‌فیروز با اشاره به اهمیت استاندارد در کشور و سایر نقاط جهان افزود: استانداردسازی می‌تواند گام موثر در تضمین تولیدات باشد و بر ارتقای خدمات در جامعه بیافزاید و زمینه را برای حضور گسترده‌تر تولیدکنندگان کشور در بازارهای جهانی فراهم کند.

وی خاطرنشان کرد: رعایت استاندارد در واحدهای تولیدی سرمایه‌گذاری ارزشمندی برای آنها به شمار می‌آید و هرگونه هزینه در این حوزه نتایج و دستاوردهای چندین برابری خواهد داشت.

رئیس مرکز ملی تایید صلاحیت سازمان استاندارد ایران در ادامه از تلاش‌ها و فعالیت‌های انجام شده در حوزه استاندار در استان کردستان تقدیر کرد و خواستار دقت نظر بیشتر مسئولان دستگاه‌های اجرایی و اعضای شورای استاندارد استان برای ارتقا فعالیت‌ها در این حوزه شد.

علیرضا شهبازی استاندار کردستان نیز در این جلسه از آمادگی همه دستگاه‌های اجرایی استان برای ارتقاء شاخص‌های مرتبط با حوزه استاندارد خبر داد و افزود: توسعه و تعالی همه‌جانبه استان بدون در نظر گرفتن استاندارد فعالیت‌ها، خدمات و تولیدات امکان‌پذیر نخواهد بود.

انتهای پیام/79006/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول