اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادگار دوران دفاع مقدس مازندرن خبر داد

حضور راویان دفاع مقدس مازندرانی در اردوهای راهیان نور

یادگار دوران دفاع مقدس از حضور 33 راوی دفاع مقدس مازندرانی در اردوهای راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

حضور راویان دفاع مقدس مازندرانی در اردوهای راهیان نور

به گزارش خبرگزاری فارس در ساری، علی‌نقی اباذری صبح امروز در همایش تجلیل از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت شهرستان ساری در حسینیه عاشقان مرکز استان مازندران، هفته دفاع مقدس را بهترین نماد برای ایران اسلامی دانست و گفت: هفته دفاع مقدس مختص به یک هفته نمی‌شود بلکه در تمام روزهای سال ما باید شاهد برنامه‌های فرهنگی در زمینه دفاع مقدس باشیم.

یادگار دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه 5 هزار و 785 بازنشسته پاسدار در زمینه‌های فرهنگی در استان مازندران درحال فعالیت هستند، گفت: یک‌هزار و 100 نفر پاسدار در طرح صالحین مازندران حضور دارند.

اباذری از حضور راویان دفاع مقدس مازندرانی در اردوهای راهیان نور خبر داد و گفت: 33 بسیجی و جانباز یادگاران دفاع مقدس برای روایت‌گری به مناطق عملیاتی جنوب فرستاده شدند.

وی با بیان اینکه در بین پاسداران بازنشسته و بسیجیان دوران دفاع مقدس در زمینه شورای مجمع بازنشستگان استان مازندران رأی‌گیری شد، بیان کرد: 250 نفر از جانبازان عرصه جهاد و شهادت به عنوان رئیس مجمع انتخاب و در زمینه‌ برنامه‌های فرهنگی با جانبازان و یادگاران دوران دفاع مقدس همکاری می‌کنند.

یادگار دوران دفاع مقدس به حضور جانبازان و یادگاران دفاع مقدس در مدارس و دانشگاه‌های استان مازندران اشاره کرد و گفت: مستندات دفاع مقدس باید در نسل‌های بعد انقلاب در بین جوانان گسترش پیدا کند.

اباذری با تاکید بر اینکه ارزش‌های دفاع مقدس باید به صورت مستندسازی و فیلم‌نامه شود، اظهار داشت: جوانان در کنار راویان دفاع مقدس به تبیین اهداف دفاع مقدس و ارزش‌های آنان برای نسل‌های بعد بپردازند.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های جهاد و شهادت در طول سال به صورت مداوم برگزار می‌شود، گفت: باید در کنار این همایش‌ها در منازل خانواده‌های شهدا و جانبازان حضور پیدا کنیم.

انتهای پیام/86003/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول