اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت‏ها

سمنان قهرمان شنای مسابقات ورزشی بانوان بسیجی کشور شد

تیم شنای سمنان با پایان رقابت‏های مسابقات ورزشی بانوان بسیجی کشور، جام حجاب موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

سمنان قهرمان شنای مسابقات ورزشی بانوان بسیجی کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه سمنان، رئیس سازمان تربیت بدنی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اعلام این خبر گفت: مسابقات فرهنگی ورزشی خواهران بسیج کشور جام حجاب به میزبانی استان سمنان و به مناسبت گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه(س) و گرامیداشت 13 شهید زن استان در دو مجموعه ورزشی کارگران و نور برگزار شد.

صادق هروی افزود: این مسابقات با حضور 13 استان از جمله تهران بزرگ، قم، کرمانشاه، یزد، کرمان، بوشهر، ناحیه شهر ری، چهارمحال و بختیاری، همدان، خراسان رضوی، لرستان، زنجان و سمنان و در سه رشته جودو، ووشو و شنا برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: از بین استان‏های شرکت کننده در این مسابقات، استان‏های تهران، خراسان رضوی و سمنان در هر سه رشته با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس سازمان تربیت‏بدنی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان بیان کرد: رده سنی این رشته‏ها نیز در شنا بین 16 تا 35 سال، ووشو 14 تا 16 سال و جودو زیر 19 سال بود.

هروی افزود: پس از پایان رقابت‏ها، برترین‏های این سه رشته بدین ترتیب اعلام شد که در رشته ووشو تیم‏های خراسان رضوی، تهران بزرگ و کرمانشاه به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

وی ادامه داد: تیم‏های همدان، لرستان و تهران نیز در رشته جودو عناوین اول تا سوم را کسب کردند و در رشته شنا نیز به ترتیب سمنان، تهران و خراسان رضوی موفق به کسب عناوین برتر این دوره از مسابقات شدند.

رئیس سازمان تربیت‏بدنی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان خاطر نشان کرد: کاپ اخلاق این دوره از مسابقات به کرمانشاه اختصاص یافت و همچنین از همسر شهید کیومرث نوروزی نیز توسط مسئول بسیج خواهران کشور تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/2249/ر/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول