اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات لیگ برتر خراسان رضوی

تیم فوتبال کاشمر نتیجه را به میهمان واگذار کرد

در چارچوب مسابقات لیگ برتر خراسان رضوی، تیم احیاء زیست کاشمر با نتیجه 3 بر یک بازی را مقابل تیم میهمان واگذار کرد.

تیم فوتبال کاشمر نتیجه را به میهمان واگذار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، عصر امروز و در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال خراسان رضوی، تیم احیاء زیست کاشمر با نتیجه 3 بر یک بازی را مقابل تیم میهمان واگذار کرد.

این دیدار که در استادیوم آزادی کاشمر و با استقبال جمعی از هواداران و فوتبال دوستان کاشمری برگزار شد، تیم فوتبال تربت جام با گل‌های جلال مرتضویان و محمد دادی بازی را به نفع خود در نیمه نخست به پایان رساند.

این تیم در نیمه دوم نیز با گل حسین صاحبکاری با اختلاف سه گل از تیم کاشمر جلو افتاد و بازیکنان تیم کاشمر علیرغم حملات متعدد تنها در دقیقه 81 توسط حسین آرمیده تنها گل تیم احیاء زیست کاشمر را به ثمر رساندند.

در این دیدار مصطفی حافظ، حامد شاملو، مصطفی رضوانی و جلال مرتضویان از تیم تربت جام از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند و احمد محبی بازیکن تیم کاشمر در دقیقه 89 به دلیل انجام حرکت غیر ورزشی از داور مسابقه کارت قرمز دریافت کرد و از زمین اخراج شد.

این گزارش حاکی است تیم فوتبال احیاء زیست کاشمر از مجموع 10 بازی خود تنها موفق به کسب 9 امتیاز شده است. این تیم با 3 برد و 7 باخت در رده هفتم گروه هشت تیمی خود قرار دارد.

انتهای پیام/2202/ت20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول