اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته چهارم جام آزادگان

پاس در همدان متوقف شد و یک پله سقوط کرد

تیم فوتبال پاس همدان در بازی خانگی خود مقابل تیم یزد لوله با نتیجه بدون گل متوقف شد تا در جدول 13 تیمی این گروه یک پله سقوط داشته باشد.

پاس در همدان متوقف شد و یک پله سقوط کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، در چارچوب هفته چهارم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور شش بازی در گروه دوم این مسابقات برگزار شد که در یکی از دیدارها تیم فوتبال پاس در همدان از تیم فوتبال یزدلوله پذیرایی کرد.

در این بازی که در ورزشگاه شهدای قدس همدان و در حضور حدود 500 تماشاگر و با قضاوت جواد شرفی (داور وسط)، حمیدرضا کنعانی و حسن انتظاری (کمک داور) و مهدی شجاعی (داور چهارم) برگزار شد، حسین استادآقایی ناظر داوری و همچنین منصور احمدی نماینده اعزامی فدراسیون فوتبال حضور داشتند.

در این بازی اتفاقات زیادی رقم خورد و تنها گل در بر نداشت و نشان دادن شش کارت زرد توسط داور حکایت از درگیری و پربرخورد بودن این بازی داشت که در نهایت هر دو تیم با تساوی بدون گل امتیازات را تقسیم کردند.

پاس همدان با این توقف خانگی چهار امتیازی شد و تا پایان هفته چهارم با کسب یک پیروزی، یک شکست و یک تساوی با یک پله سقوط در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

در این هفته در گروه دوم جام آزادگان چهار بازی مساوی شد و تنها دو بازی برنده داشت.

در هفته چهارم دیدار بین آلومینیوم هرمزگان و پیکان تهران، داماش ایرانیان و مس رفسنجان و نفت مسجدسلیمان و راهیان کرمانشاه یک بر یک مساوی شد، سایپای شمال چهار بر یک البدر بندرکنگ را در هم شکست و تیم ابومسلم بعد از چهار هفته بلاتکلیفی با شکست شروع کرد و با حساب دو بر یک برابر ایران جوان بوشهر مغلوب شد.

تا پایان هفته چهارم تیم فوتبال پاس با چهار امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد و باید در هفته پنجم و در روز چهارشنبه 24 مهر درورزشگاه ایران‌خودرو تهران برابر تیم قدرتمند پیکان این شهر به میدان برود.

انتهای پیام/89020/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول