اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان:

استکبار‌ستیزی محور اصلی انقلاب اسلامی است

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان گفت: استکبار‌ستیزی و مبارزه با شیاطین غرب و شرق هیچگاه در حافظه تاریخی ملت ایران فراموش نمی‌شود و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از شعارهای اصلی راهپیمایی 13 آبان امسال خواهد بود.

استکبار‌ستیزی محور اصلی انقلاب اسلامی است

محسن آنالوئی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان پیرامون صحبت‌های اخیر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مبنی بر حذف شعار مرگ بر آمریکا اظهار داشت: امروز عده‌ای قصد دارند با نسبت دادن برخی جملات به امام منافع شخصی خود را دنبال کنند که به هیچ وجه درست نیست و این مسئله با دوربینی‌های آن عزیز سفر کرده که فرمودند کسی نمی‌تواند چیزی را به من  نسبت دهد مگر آنکه از زبان خودم و یا از صدا و سیمای جمهوری اسلامی مطرح شود.

وی با اشاره به شعارهای مردم در زمان شکل‌گیری انقلاب اسلامی گفت: محورهای اصلی در انقلاب اسلامی ایران مبارزه با سیاست‌های استکباری است و استکبار ستیزی ملت ایران با یک تماس تلفنی از بین نخواهد رفت.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان خاطرنشان کرد: بدون شک حضور مردم با بصیرت در راهپیمایی 13 آبان، گویای این مهم خواهد بود که استکبار ستیزی و مبارزه با شیاطین غرب و شرق هیچگاه در حافظه تاریخی ملت ایران فراموش نمی‌شود وشعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از شعارهای اصلی راهپیمایی امسال خواهد بود.

آنالوئی با تاکید بر انتخاب جدید مسئولان استانی گفت: دولت محترم باید از افرادی که سوابق روشنی در کارنامه فعالیتی خود دارند استفاده کند و از حضور اشخاصی که از اصحاب فتنه به شمار می روند در بدنه دولت پرهیز نماید.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان از استاندار جدید اصفهان خواست تا با تعامل قوی ومنطقی با دانشگاهیان از تجارب و نظرات آنان نیز استفاده کند.

وی در ادامه با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور مسئولان در دانشگاه‌ها افزود: برخی از معاونان رئیس جمهور حتی پاسخگوی درخواست دانشجویان برای حضور در دانشگاه و پاسخ به سوالات آنان نیستند.

آنالوئی در پایان اذعان داشت: همانگونه که دولت و شخص رییس جمهور اشاره کرده‌اند شعار اصلی دولت و محور فعالیتشان بر مبنای اعتدال است و امیدوار هستیم در حد شعار باقی نماند و در عمل هم این مهم محقق شود.

انتهای پیام/63001/ن30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول