اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت جانبازان و معلولین خراسان رضوی خبر داد

اعزام 5 ورزشکار معلول خراسانی به مسابقات جوانان آسیا

رئیس هیئت جانبازان و معلولین خراسان رضوی با اشاره به اینکه مشهد میزبان مسابقات قهرمانی والیبال ساحلی در کشور می‌شود، گفت: پنج ورزشکار معلول خراسانی در پایان این ماه به مسابقات قهرمانی جوانان آسیا اعزام خواهند شد.

اعزام 5 ورزشکار معلول خراسانی به مسابقات جوانان آسیا

هادی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در مشهد اظهار کرد: هیئت جانبازان و معلولین استان طبق برنامه‌های سالانه فدراسیون برگزاری مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور به میزبانی مشهد در آذرماه را در دستور کار دارد.

وی از حضور پنج خراسانی در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا خبر داد و گفت: پنج نفر از ورزشکاران معلول خراسانی در پایان این ماه به این مسابقات اعزام می‌شوند و در رشته‌های ورزشی وزنه‌برداری، بودجیا (رشته مخصوص معلولین)، والیبال نشسته و تنیس روی میز به رقابت می‌پردازند.

رضایی از برگزاری مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در کشور مالزی خبر داد و اظهار کرد: مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در 14 رشته ورزشی از 8 تا 20 آبان‌ماه در مالزی برگزار می‌شود و پنج نماینده از تیم خراسان در این رقابت‌ها حضور دارند.

رئیس هیئت جانبازان و معلولین خراسان رضوی ادامه داد: امسال و سال گذشته اداره کل ورزش و جوانان مبلغی را به عنوان بودجه به هیئت نداده است؛ ما نیز برای برگزاری کلاس‌های آموزشی و تمرینات جانبازان و معلولین مجموعه‌ای را از اداره کل با مبلغ 90 میلیون تومان اجاره کرده‌ایم و در این مجموعه به تمرین و درآمدزایی می‌پردازیم‌.

وی در رابطه با جایگاه تیم استان در کشور خاطرنشان کرد: مدت هفت سال است که ما بعد از تهران در کشور حرف برای گفتن داریم و به طور کلی می‌توان گفت در کشور جایگاه دوم را در مجموعه فعالیت‌های ورزشی جانبازان و معلولین به خود اختصاص داده‌ایم.

این مسئول ادامه داد: این جایگاه را مدیون فعالیت‌های ورزشکاران و کادر فنی بوده و به دنبال ارتقای این رشته ورزشی در استان هستیم.

رضایی افزود: قهرمانان پارالمپیک پس از بازگشت از مسابقات فقط مورد وعده و وعید مسئولان استانی قرار گرفتند و ما نیز تا به حال حرکتی در رابطه با قول‌های مسئولان به قهرمانان پارالمپیک ندیده‌ایم؛ خراسان رضوی جزو مدال‌آفرینان در مسابقات متعدد از جمله پارالمپیک بوده اما توجه به رشته‌های ورزشی معلولین و جانبازان کم است.

گفتنی است؛ هیئت جانبازان و معلولین خراسان رضوی با 18 رشته ورزشی کار خود را ادامه می‌دهد و هر ساله در مسابقات قهرمانی کشور مدعی قهرمانی است.

انتهای پیام/2202/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول