اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سفر به خراسان شمالی انجام شد

حضور سردار جعفری در جمع ورزشکاران رزمی‌کار بجنورد

فرمانده کل سپاهان پاسداران که به مناسبت سالروز نکوداشت سفر مقام معظم رهبری، به خراسان شمالی سفر کرده است در جمع شماری از ورزشکاران رزمی‌کار بجنورد حضور یافت.

حضور سردار جعفری در جمع ورزشکاران رزمی‌کار بجنورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری بعد از ظهر امروز با حضور در سالن ورزشی صالحین نظاره‌گر نمایش‌های رزمی، ورزشکاران بسیجی شد.

وی در این بازدید ضمن ستودن فعالیت‌های ورزشکاران از آنان خواست تا در کنار ورزش به تحصیل و کسب علم و دانش نیز پرداخته و کوشا باشند.

به گزارش فارس، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین از پایگاه بسیج خواهران منتظران ظهور نیز بازدید به عمل آورد.

سردار جعفری صبح امروز برای شرکت در آیین صبحگاه مشترک نیروهای سپاه حضرت جوادالائمه (ع)  خراسان شمالی در سالروز نکوداشت سفر مقام معظم رهبری وارد بجنورد شد.

عضو شورای عالی امنیت ملی همچنین در این سفر یک روزه در چندین نشستی که در سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی برنامه‌ریزی شده شرکت خواهد داشت. سال گذشته نیز سردار جعفری همزمان با سفر رهبری به خراسان شمالی در این استان حضور یافته بود.

انتهای پیام/63002/ع20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول