اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد رودهن:

فرزندان شهید و ایثارگر فضای دانشگاه را تحت تأثیر رفتار خود قرار دهند

رئیس دانشگاه آزاد رودهن گفت: فرزندان شهید و ایثارگر باید فضای دانشگاه را تحت تأثیر رفتار خود قرار دهند.

فرزندان شهید و ایثارگر فضای دانشگاه را تحت تأثیر رفتار خود قرار دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد رودهن، علیرضا ایرانبخش امروز در مورد چشم‎انداز آینده ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن اظهار داشت: با ارائه راهکارهایی درصدد پیشرفت و ارتقای سطح علمی و فرهنگی و منزلت اجتماعی دانشجویان شاهد و ایثارگر هستیم و سعی می‎کنیم در عرصه‎های علمی، فرهنگی، پژوهشی و اجتماعی بسترهای لازم را فراهم سازیم.

وی افزود: همه ما بر این واقف هستیم که فرزندان شهدا و ایثارگران به حق وارثان انقلاب اسلامی و ارزش‎های این انقلاب هستند و شهدا و ایثارگران تلاش بسیاری برای حفظ نظام و ارزش‎های اسلامی داشته‎اند و خدمات‎رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران امری بسیار ارزشمند است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی رودهن گفت: ارائه خدمات در حوزه فرهنگی و آموزشی در اولویت قرار دارد؛ به طوری که در این واحد دانشگاهی، فرزندان شهید و ایثارگر باید فضای دانشگاهی را تحت تأثیر رفتار خود قرار دهند.

این مسئول افزود: برگزاری اردوی مشهد مقدس، برج میلاد و برگزاری جلسه هم‎اندیشی با دانشجویان جدیدالورود از برنامه‎های پیش‎روی این ستاد است.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در سال تحصیلی جدید، میزبان  20 دانشجوی فرزند شهید، 13 دانشجوی همسر جانباز، 9 دانشجوی ایثارگر و 80 دانشجوی فرزند جانباز زیر پوشش ستاد شاهد و امور ایثارگران واحد قرار دارند که از این تعداد دانشجویان هفت دانشجوی مقطع دکترای تخصصی، 57 دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته، 52 دانشجوی مقطع کارشناسی و شش دانشجوی مقطع کاردانی است.

انتهای پیام/2568/غ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول