اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شوشتر در مجلس:

ایران از موضع ضعف در ژنو حاضر نمی‌شود/ غرب گذشته را جبران کند

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران در مذاکرات ژنو حاضر نیست از موضع ضعف حضور پیدا کند و به این دلیل این مذاکرات بسیار سرنوشت‌ساز است.

ایران از موضع ضعف در ژنو حاضر نمی‌شود/ غرب گذشته را جبران کند

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: مذاکرات ژنو برای ایران از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است زیرا با دست‌پر از نظر پیشنهاد و نظر تخصصی حضور خواهیم داشت و به این دلیل می‌کوشیم تا این مذاکرات به نتیجه برسد.

وی تاکید کرد: حاضر نیستیم در مذاکرات از موضع ضعف حاضر شویم و به این دلیل در سطح وزیر امور خارجه در این مذاکرات حضور می‌یابیم و مذاکرات را نیز جدی گرفته‌ایم.

وی با اشاره به اظهار‌نظرهای انجام شده از سوی برخی مقامات آمریکایی در روزهای گذشته گفت: در روزهای گذشته برخی مسئولان آمریکایی اظهارنظرهایی کرده‌اند که غیرمسئولانه بوده و کمکی به رفع مشکلات نمی‌کند و این صحبت‌ها در چنین شرایطی اصلا به صلاح غرب نیست.

*غرب باید گذشته خود را جبران کند

سادات ابراهیمی با اشاره به اینکه غرب باید گذشته خود را جبران کند، افزود: نباید با اظهار نظرهای متناقض فرصت مذاکره را با ایران از دست داد و این فرصت باید مغتنم شمرده شود.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: دست پر ایران در مذاکرات ژنو می‌تواند خیلی از مسائل را برطرف کند و طرف مقابل نباید با وعده‌های تکراری و پیشنهادهای غیراصولی وقت مذاکره را بگیرد.

وی گفت: بی‌شک ظریف فردی توانمند، متعهد و لایق برای مذاکرات هسته‌ای است و در این زمینه از همه توان خود استفاده می‌کند و رهبری معظم انقلاب نیز در این مسئله از تیم مذاکره کننده حمایت می‌کند.

انتهای پیام/72006/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول