اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس:

مذاکرات ژنو آزمون سنجش صداقت غربی‌هاست

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: 1+5 باید در مذاکرات ژنو به حقوق ملت ایران احترام بگذارد و این مذاکرات در واقع آزمون سنجش صداقت غربی‌هاست.

مذاکرات ژنو آزمون سنجش صداقت غربی‌هاست

سیدسعید حیدری‌طیب امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با اشاره به مذاکرات پیش روی ژنو بین ایران و کشورهای5+1 اظهار داشت: 1+5 باید بدون هیچ شرطی و به‌سرعت حق غنی‌سازی ایران را به رسمیت بشناسد.

حیدری‌طیب تصریح کرد: غنی‌سازی برای موضوعات صلح‌آمیز از جمله در مباحث پزشکی حق طبیعی ملت ایران است و 1+5 باید متوجه این موضوع باشد و درک کند.

به گفته نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، فتوای مقام معظم رهبری درباره منع استفاده از سلاح‌های کشتار جمعی و عضویت ایران در آژانس انرژی اتمی و ان.پی.تی و حضور بازرسان سازمان ملل و زیر نظارت بودن مراکز هسته‌ای ایران از جمله اقدامات اعتمادساز ایران است.

وی خاطرنشان کرد: نخستین قدمی که طرف مقابل مذاکرات باید بردارد، این است که به حقوق ملت ایران احترام بگذارد و این مذاکرات در واقع آزمون سنجش صداقت غربی‌هاست.

انتهای پیام/2700/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول